کد خبر: ۲۴۲۱۸

دومین جلسه مدیران ادارات کل دامپزشکی استان های منطقه دو، روزیکشنبه مورخ 8/9/94 در اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، دومین جلسه مدیران ادارات کل دامپزشکی استان های منطقه دو در روزیکشنبه مورخ 8/9/94 با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و مدیران کل دامپزشکی استان های ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان و رؤسای ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه پس از عرض خیر مقدم توسط مدیرکل دامپزشکی کردستان، «حاج آقا دوستی نژاد» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی طی سخنانی وظایف مدیران از دیدگاه احادیث و روایات را برشمرد و همگان را به رعایت تقوای الهی و ذکر و یاد خدا توصیه نمود.

در ادامه «دکتر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه و رئیس جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت و با توجه به دستور جلسه خواستار پیگیری و اقدام به موقع ادارات کل منطقه شد و پیشنهاد داد که امور آموزشی و اطلاع رسانی در این منطقه بصورت متمرکز و با هماهنگی واحدهای همنام در سازمان دامپزشکی صورت پذیرد.

در ادامه، مصوبات اولین جلسه قرائت گردید و متناسب با آن اعضاء به اظهارنظر پرداختند و بندهای جدیدی برای اقدام به تصویب اعضاء رسید.

 

 

نظر شما
ادامه