کد خبر: ۲۴۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

انجمن صنفی واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام با ارسال نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی کشور آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی بین المللی اعلام کرد.

در این نامه که هفته پیش برای آقای دکتر خلج ارسال شده است، پیشنهاد شده است که با حضور کارشناسان عالی سازمان های بین المللی و برپایی دوره های کوتاه مدت به دعوت و همکاری این انجمن صنفی، و با هدف آشنا شدن ارکان مختلف دانشگاهی و دولتی و خصوصی با آخرین اطلاعات فنی مرتبط با استانداردها و مقررات و روندهای ثبت و تجارت بین المللی محصولات دامپزشکی، امکان ارتقای کیفی محصولات تولیدی و وارداتی و آمادگی برای توسعه صادرات این محصولات در راستای اقتصاد مقاومتی فراهم گردد.

این در حالی است که با آنکه بر اساس اظهارات مدیران دامپزشکی کشور، ۹۵% داروهای مورد نیاز دامپزشکی توسط کارخانجات داخلی فرموله و عرضه می شوند، سهم صادرات این محصولات به دیگر کشورها - به دلیل عدم انطباق مقررات و استانداردهای ملی و بین المللی - بسیار ناچیز و نزدیک به صفر است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
يعني ................. كه تو يه همچين سازماني كار ميكنم كه دوستان و عزيزان وار كننده پيشنهاد ميدن كه كارشناساتون رو بياريد بهشون ياد بديم كه دارو و واكسن چيه تا اينقدر شبيه مسئولين .................... به ما گير ندن جناب رئيس محترم تا كي ميخواهيد به اين نوع سرشكستگي ها ادامه بدين روز به روز بدبخت تر از ديروز ميشيم
نظر شما
ادامه