کد خبر: ۲۷۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  بر خلاف آنچه تصور می شود که کشور قرقیزستان پتانسیل لازم برای واردات گوشت را ندارد، سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که صدور مجوز از این کشور را صادر کرده است.
مدیرکل قرنطینه و امور بین المللی سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب گفت: کارشناسان دولتی سازمان دامپزشکی در کشور قرقیزستان و هر کشوری که واردات گوشت را داشته باشد، در تمامی مراحل قرنطینه، ذبح، بسته بندی و حمل و نقل حضور خواهند داشت و سلامت و کیفیت محصول را مورد ارزیابی قرار می دهند.
دکتر محمد سبحانی افزود: گوشت گوسفندی وارد شده به کشور 21 روز دوره قرنطینه را طی کرده و تمامی مراحل ذبح و بسته بندی را نیز با حضور کارشناسان دامپزشکی کشورمان گذرانده است.
وی خاطرنشان کرد: مجوز واردات برای هزار تن گوشت گوسفندی از کشور قرقیزستان صادر شده است و با توجه به میزانی که کشور نیاز داشته باشد، کشتار انجام شده و وارد می شود.
دکتر سبحانی تصریح کرد: واردکننده این محصول اعلام کرده است که یک روز در میان گوشت گوسفندی را به صورت لاشه و بسته بندی منجمد و گرم به کشور وارد می کند.
برای گوشت گوساله قرقیزی مجوزی صادر نشده است
وی ادامه داد: با توجه به آنکه نیازی به واردات گوشت گوساله قرقیزی در کشور وجود ندارد، این سازمان مجوز واردات آن را صادر نکرده است.
مدیرکل قرنطینه و امور بین المللی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: دلیل خاصی برای عدم واردات گوشت گوساله قرقیزی وجود ندارد.
دکترسبحانی یادآور شد: سازمان دامپزشکی کشور تنها ناظر بهداشتی محموله های وارداتی است، بنابراین هر محموله ای که وارد می شود تنها به شرط دارا بودن برچسب این سازمان مورد تایید است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رضایی
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
چرا فقط به یک نفر مجوز قرقیزستان را داده‎اند؟! نترسند بگویند به چه کسی؟
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
این هم اخرین اظهارات مدیر کل قرنطینه می باشد چون روز چهارشنبه صندلی را تحویل می دهند . از آنطرف هم امیدواریم مافیا چاق و چله شده واردکنندگان انحصاری گوشت از گرسنگی تبدیل به پوست و استخوان نشوند چون ادمی که قرار است جایگزین گردد از پاکترین انسان های سازمان می باشد .
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۹
0
0
با تیتر درشت بنویسید ::::....... رفت:::تغییر مدیر قرنطینه را به مردمان عادی تبریک و به .............. تسلیت می گوییم
نظر شما
ادامه