کد خبر: ۲۸۲۱۱
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تشخیص، با درخواست مدیر انجمن صنفی آزمایشگاهیان دامپزشکی، «دکتر عادل حقیقی» رئیس مرکز ملی تشخیص به همراه «دکتر محمدحسین ناظم شیرازی» و «دکتر احمدرضا جابری» در تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری، با موضوع بررسی، پیگیری و واگذاری امانی بخشی از امور تشخیصی آزمایشگاهی به آزمایشگاه های غیر دولتی و مبحث پیاده سازی و اجرای شیوه نامه واگذاری برخی از آزمون ها در جلسه هیات مدیره انجمن شرکت نمودند.

دکتر حقیقی گفت: ممیزی آزمایشگاههای بخش غیر دولتی در استانهای تهران و البرز با موفقیت به پایان رسیده و آزمایشگاههای همکار استان تهران را نیز معرفی شدند. این آزمایشگاه ها که بر اساس صورتجلسه کمیته ساماندهی آزمایشگاههای سازمان و موافقت اولیه دکتر مسعود هاشم زاده معاونت محترم تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور بالای 50 امتیاز کسب نموده اند، بصورت مشروط به مدت یک سال بعنوان آزمایشگاه همکار (پیمانکار فرعی) معرفی شدند.

در ادامه دکتر احمدرضا جابری بعنوان جایگزین دکتر محمدحسین ناظم شیرازی جهت پیگیری و ارجاع سایر امور آتی به اعضای محترم انجمن معرفی شدند.

همچنین در رابطه با روش های اجرائی استاندارد  (SOP)  و آموزش های برگزار شده توسط انجمن توسط مسولان مربوطه توضیحاتی ارائه گردید.
 
 
نظر شما
ادامه