کد خبر: ۲۸۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تصاویر/ نبرد خونین سگ‌ها در زنجان
 

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع برگزاری مسابقه‌ای بین حیوانات (سگ‌ها) در استان زنجان در دست بررسی است، گفت: مسئولان با هر اقدامی در این مورد برخورد می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «امجد باقری» با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد برگزاری مسابقات مبارزه بین حیوانات در برخی مناطق اظهار کرد: ماموران محیط ‌زیست هر جا با چنین موردی مواجه شوند، برخورد می‌کنند.

وی به برخورد صورت گرفته با تجمع صبح روز جمعه در دشت سهرین زنجان اشاره و اضافه کرد: این افراد بر اساس برنامه‌ریزی خود در این محل قرار بوده که مبارزه‌ای بین سگ‌ها برگزار کنند که با ورود ماموران محیط زیست موفق به این کار نشدند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان زنجان به تصاویر منتشر شده در مورد برگزاری مبارزه سگ‌ها در شهرستان خرم‌دره اشاره و تاکید کرد: این اقدامات نه تنها به هیچ وجه مورد تایید نیست، بلکه محیط زیست در صدد رسیدگی به این موضوع است.

باقری با غیر اخلاقی و غیر انسانی دانستن برگزاری مبارزه بین حیوانات ادامه داد: برخورد با این برنامه‌ها نیازمند همراهی دیگر ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی و دامپزشکی و در برخی مواقع شورای تامین است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نحوه برگزاری مبارزه بین حیوانات گفت: افرادی، این حیوانات را دقیقا به همین منظور پرورش می‌دهند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه نگهداری حیوانات اهلی در منزل منع قانونی ندارد، افزود: قانون در صورتی به این مسئله ورود می‌کند که شاکی خصوصی داشته باشد.

باقری به مضرات نگهداری حیوانات خانگی اشاره و تاکید کرد: هر چند این موضوع به وظایف مسئولان بهداشتی مربوط می‌شود، ولی صاحبان این حیوانات اغلب به این موارد بی توجه هستند.

وی با تاکید بر خطرناک بودن برگزاری هر مبارزه بین حیوانات، ابراز کرد: معلوم نیست اگر این حیوانات به جای مبارزه با همدیگر به یکی از تماشاگران که بدون هیچ ملاحظه ایمنی و امنیتی مشغول تماشا هستند حمله کند چه سرنوشتی در انتظار است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
0
نگهداری سگ در منزل چ ربطی به این کارای وحشیانه داره این چه منطقيه که این مسئولین مرز پر گهر دارن خدا خودش حقوق حیوانات رو محترم شمرده و چقد به ما مثلا انسانها سفارششونو کرده. همین حیوان مظهر وفاداری و قدر شناسيه بيماريهاشونم میشه با واکسیناسیون و درمانهای انگلی کنترل کرد خیلی ضررش کمتر از این آدماي وحشيه شما با این جماعت برخورد کنین ثوابشم خدا بهتون ميده
نظر شما
ادامه