کد خبر: ۲۸۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا گفت: همکاری و تعامل صمیمانه شهروندان ازنایی در حفاظت و حمایت از حیات وحش شهرستان در پی تحویل یک بهله عقاب به اداره حفاظت محیط زیست کمک بسیار شایانی در حفظ و نگهداری گونه های نادر این منطقه کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ازناخبر، «منصور درویشی» اظهار داشت: با توجه به وجود لاشه های رها شده از حیوانات اهلی حاوی بیماری در اراضی اطراف این شهرستان، متأسفانه تعدادی از پرندگان شکاری به علت گرسنگی بیش از حد در فصل زمستان و نبود آذوقه مناسب برای آنها، اقدام به تغذیه از این لاشه ها می کنند که این موضوع سبب ایجاد مسمومیت و گرفتگی عضلات دستگاه گوارشی این گونه پرندگان می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا افزود: انتظار ما از مردم عزیز شهرمان به خصوص دامداران محلی این است که تا می توانند از رها نمودن لاشه های حیوانات اهلی تلف شده در اطراف اراضی و عرصه های طبیعی خودداری نمایند و تا حد امکان لاشه مربوطه را به صورت اصولی در محل های دور از دسترس و دید حیوانات و پرندگان وحشی دفن نمایند.

وی در پایان گفت: جا دارد از سرکار خانم دکتر سلیمانی دامپزشک مسئول، که به صورت خود جوش و رایگان اقدام به درمان این جانوران وحشی مصدوم و آسیب دیده می کنند، تقدیر و تشکر نماییم.

تحویل یک بهله عقاب به محیط زیست
تحویل یک بهله عقاب به محیط زیست
تحویل یک بهله عقاب به محیط زیست
تحویل یک بهله عقاب به محیط زیست
تحویل یک بهله عقاب به محیط زیست
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
احسنت وافرین به خانم دکتر.از طرف همه بچه های ورودی 79.نجفی
نظر شما
ادامه