کد خبر: ۲۸۴۸۰

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، به مناسبت دهه مبارک فجر و به پاس تلاش های سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان در پیشگیری از بیماری های دامی، هئیت مدیره شرکت تعاونی گاوداران نیشابور از معاون سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی تقدیر کرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در بازدید تعاونی گاوداران نیشابور افزود: سازمان دامپزشکی کشور تلاش دارد بستر مناسبی را برای صادرات تولیدات دامی و محصولات لبنی فراهم سازد.
دکتر جاویدی که بهمراه مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور سفرکرده بود؛ در جمع دامداران صنعتی این شهرستان گفت: بیماری های استراتژیک دامی مانند سل،بروسلوز، تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان دام کوچک نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشته است و این مهم مرهون تلاش های کارکنان دامپزشکی در سراسرکشور و همت دامداران برای رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که در صورتی دامداری در کشور پایدار و اقتصادی می شود که بتوان محصولات آن را صادر نمود؛ تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور طی یک سال گذشته تلاش های فراوانی را انجام داده است تا بستر مناسب برای صادرات مواد لبنی به کشور روسیه فراهم شود.

دکتر جاویدی ضمن بازدید از آزمایشگاه مرکز جمع آوری شیر و آزمایشگاه خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران اظهار داشت:سازمان دامپزشکی کشور آمادگی دارد در صورت فراهم نمودن شرایط مورد نظر این دو واحد را به عنوان آزمایشگاه همکار تلقی نماید که کمک زیادی به انجام آزمایشات محصولات برای صادرات فرآورده های دامی خواهد کرد.

 

 

نظر شما
ادامه