کد خبر: ۲۸۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان ها، چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در نخستین روز از این نشست دو روزه، در حوزه معاونت تشخیص و درمان، گزارش هایی در زمینه آخرین اقدامات انجام شده در خصوص انتخاب دامپزشکان معین، همیار افتخاری دامپزشکی و همچنین روند نظارت بر اجرای ماده پنج قانون جامع نظام دامپروری ارائه شد.

همچنین در این زمینه، گزارش آخرین وضعیت پایش فرآورده های خام دامی و آخرین نتایج اقدامات انجام شده در خصوص ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی ارائه شد.

در دومین روز از این نشست، مباحثی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی و همچنین سامانه یکپارچه قرنطینه و تفویض اختیار صدور مجوز بهداشتی نهاده های دامی به ادارات کل استان ها مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با توجه به کمبود شدید واکسن تب برفکی، در جلسه شورای مدیران کل استان ها مقرر شد اطلاع رسانی بیشتری به دامداران صورت گیرد، واکسن محدود موجود در اطراف کانون های بیماری مورد استفاده قرار گیرد و از توان بخش خصوصی و اتحادیه دامداران برای واردات واکسن از منابع معتبر استفاده شود.

همچنین مقرر شد ضوابط قرنطینه ای در جابجایی دام با مشارکت نیروی انتظامی با جدیت بیشتری اعمال شود و پایش و مراقبت بیشتر در میادین دام در دستور کار قرار گیرد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
با سلام ممكنست بفرماييد اين ميز شام يا نهار است يا ميز جلسه چون بجز فلاسك چاي و ميوه و شيريني خبري از طرح و نمودار و پيشنهاد كنترل بيماري نيست
نظر شما
ادامه