کد خبر: ۲۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را به جامعه دامپزشکی کشور تبریک گفته و سالی سراسر شادی و موفقیت را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم ...
 
 

یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

 

فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را به کلیه اساتید، پیش‌کسوتان، همکاران دامپزشک شاغل در بخش های دولتی و خصوصی، همکاران محترم سایر رده های دامپزشکی، دانشجویان محترم مقاطع مختلف رشته دامپزشکی و سایر رشته های وابسته و سایر عزیزانی که در مشاغل مرتبط با صنعت دام، طیور و آبزیان در جای جای کشور پهناورمان مشغول به خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

در سال گذشته سعی کردیم تا با جابجا کردن سرور و تغییر شرکت پشتیبان سایت، کیفیت این پایگاه خبری - تحلیلی را از نظر فنی ارتقاء دهیم و همچنین با راه اندازی کانال تلگرام حکیم مهر، اطلاع رسانی به مخاطبین محترم را تسریع نماییم. در روزهای پایانی ماه جاری، تعداد بازدیدکنندگان حکیم مهر به بیش از 60 هزار بازدید روزانه رسید و در حال حاضر نیز تعداد اعضای کانال تلگرام ما به حدود 2800 عضو رسیده است. امیدواریم تلاش های ما در سایت حکیم مهر در سال 94 مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و شایستگی اعتماد شما را داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که در سال جدید با اضافه کردن بخش های جدید و ارائه مطالب متنوع تر، هر چه بیشتر در خدمت جامعه دامپزشکی کشور باشیم.
با توجه به اینکه در سال 95 دو انتخابات جامعه دامپزشکان ایران و شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی را پیش رو داریم، می توان این سال را سال سرنوشت ساز برای دامپزشکی کشور قلمداد کرد. امیدواریم شما همراهان گرامی نیز با احساس مسئولیت و شناخت کافی در این عرصه حضور فعال داشته باشید و آنچه که حاصل این حضور خواهد شد، نهایتاً به ارتقاء جایگاه دامپزشکی در کشور و بهبود وضعیت صنفی جامعه شریف دامپزشکی کشور بیانجامد.

 

نوروزتان پیروز

همواره شاد و پیروز و کامروا باشید
 
 
برچسب ها: نوروز، سال نو،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید شهرام میرزمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و احترام

به همه همکاران و علاقمندان به حکیم مهر

با آرزوی بهترین ها برای دامپزشکی و دامپزشکان

همه به شما می گویند که سال خوبی داشته باشید

اما من به شما می گویم " سال خوبی را برای خودتان و خانواده تان و جامعه حرفه ای خود خلق نمایید"

به فکر آمدن روزهای خوب نباشید.

آنها نخواهند آمد مگر شما به فکر ساختن آنها باشید

روزهای خوب را باید ساخت

آرزو می کنم بهترین معمار سال جدید باشید.

و آینده نزدیک مطلوب و مرجح برای خود و حرفه تان را بسازید.

سال نو بر شما مبارک آباد

شاد باشید شاد زیوید تا زیوید به کام زیوید
دامپزشک دولتی کرمان
|
Iraq
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
اقا دلت خوشه مگه دامپزشک هم میتواند شاد باشد اشتباه بزرگم در زندگی انصراف از رشته پرستاری دانشگاه کرمان و خواندن درس دامپزشکی بود کاش اون لحظه مرده بودم واین روزهای سیاه را تجربه نمی کردم همکلاسیم الان سوپروایزر بیمارستان است با ماهی شش میلیون حقوق وکارانه ماهی سه میلیون منم ...................
نظر شما
ادامه