کد خبر: ۲۹۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرمانده ارشد نظامی شمال شرق کشور در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی خواستار ایجاد تفاهم نامه ای برای توسعه همکاری های مشترک در زمینه ارتقای سلامت و امنیت غذایی یگان های تحت امر در منطقه شمال شرق کشور شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «امیر سرتیپ علی جهانشاهی» ضمن این دیدار با بازدید از آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان با توانمندی ها و قابلیت های این آزمایشگاه نیز آشنا شد.

وی با اشاره به توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز نیروهای نظامی مستقر در شمال شرق کشور، یادآور شد نیروهای یادشده در زمینه کنترل قرنطینه های دامپزشکی نیز می توانند در کنار کارشناسان دامپزشکی از ورود و خروج دام قاچاق جلوگیری نمایند.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی های بالای دامپزشکی در زمینه نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی، قول مساعد داد تا گروه های نظارتی و کارشناسی این اداره کل نظارت مستمر بر فرآورده های خام دامی مصرفی یگان های مستقر در شرق کشور داشته باشند.

 «دکتر مجید روحانی نژاد» اعلام داشت: آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان قابلیت دارد تا زمینه های مختلف و از جمله پدافند غیرعامل هر گونه همکاری مورد نیاز را با فرماندهی ارشد نظامی شمال شرق کشور داشته باشد.

در این دیدار مقرر شد تا موارد مورد تائید دو طرف در قالب تفاهم نامه همکاری طی هفته آینده تنظیم و به امضای دو طرف برسد.
در این دیدار، امیر سرتیپ دوم ستاد آذریان، فرمانده لشکر 77 خراسان، سرتیپ دوم ستاد فیروزیان فرماندهی پشتیبانی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ جهانشاهی را همراهی می کردند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
0
یه درجه سرداری هم به مدیرکل دامپزشکی می دادن!
نظر شما
ادامه