کد خبر: ۳۰۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیات و فناوری، با ایجاد چهار رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز موافقت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور موافقت قطعی خود را با ایجاد این چهار رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشکده های ادبیات و زبانهای خارجی، علوم ریاضی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز اعلام کرده است.

«محمدتقی اعلمی» افزود: ایجاد رشته های "ادبیات غنایی" و "آمار" در مقطع دکتری تخصصی و در رشته های تحصیلی "بیوشیمی بالینی"، "بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی"، در مقطع کارشناسی ارشد مورد موافقت قطعی قرار گرفته است.

یادآور می شود، در حال حاضر 774 رشته و گرایش در پنج رشته کاردانی؛ 127 رشته کارشناسی؛ 430رشته و گرایش کارشناسی ارشد و 212 رشته و گرایش دکتری تخصصی در دانشگاه تبریز وجود دارد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
فکر میکنم منظوربیوشیمی عمومی است نه بیوشیمی بالینی چون رشته های بالینی زیر نظروزارت بهداشت است نه وزارت علوم. لطفا صحت این خبر را مورد بازبینی قرار دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
بیوشیمی بالینی دامپزشکی مربوط به وزارت علوم هست. بیوشیمی بالینی وزارت بهداشت بحثش جداست. پیام نور هم دکترای بیوشیمی داره!! ولی بالینی نیست مثل دامپزشکی.
نظر شما
ادامه