کد خبر: ۳۲۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

دوره آموزشی بازرسان معتمد ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور در گرگان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، «دکتر محمد حسین مسلمی» بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان گلستان با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی جزو دوره های آموزشی مصوب سازمان دامپزشکی کشور می باشد که با حضور بازرسان معتمد ادارات کل دامپزشکی از سراسر کشور در دو جلسه 6 ساعته و با تدریس «مهندس محمد حسین صابری» از سازمان دامپزشکی کشور به مدت دو روز برگزار شد.

وی همچنین افزود: در ابتدای این دوره «دکتر محمود رضا وفایی» مدیر کل دامپزشکی استان گزارش مبسوطی از عملکرد و پتانسیل های استان گلستان و «حجت الاسلام فتوحی» مدیر کل بازرسی استان مواردی را پیرامون نقش و اهمیت حضور بازرسان در پیشگیری و رسیدگی به تخلفات موجود در هر دستگاه ارائه دادند.

گفتنی است این دوره آموزشی به مدت دو روز در هتل فرهنگیان گرگان در حال برگزاری است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خيلي آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
يك سر فصل كم است: ادب
از قديم گفته اند كه ادب مرد به از دولت اوست.
اونهايي كه جهت شكايت به دفتر ................. مراجعه كرده اند ميدانند منظور از ادب چيست.
يك سربازرس حداقل بايد بداند كه:
١)جواب سلام را بدهد٢)به حرفهاي مراجعه كننده گوش فرا دهد٣)كسي كه از استان به دفترش ميايد بدون اينكه اصلا موضوع را گوش دهد با اخم و تخم و طلبكاري نگويد كه اگه مشكل داشتي تو استان جوابت را ميدادند!!!
٥)كرسيهايي كه بر آن تكيه زده مي شود مال بيت المال است.
٦)..............
حداقل مودب بودن اين است كه وقتي ماشين شخص توي خيابان پنچر شد رهگذري آستين بالا بزند و در اين سن و سال كمك كند.منظور دنيا خيلي كوچك است و غرور كاذب و بي ادبي و تحقير ارباب رجوع در شان يك مدير حكومت اسلامي نيست.بد نيست افراد اون طبقه بجاي جواب دادن به كامنت،نامه امام علي را به مالك اشتر بخوانند.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
اميدوارم بازرسان انتخاب شده در كارهايشان خدا را در نظر داشته و به جاي راضي كردن مدير كل در فكر راضي كردن خداوند متعال باشند.
نظر شما
ادامه