کد خبر: ۳۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  واردات بی اندازه مرغ به بهانه تنظیم بازار، پیکره تولید مرغ را در هم شکست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: در حالی که صنعت مرغداری بزرگترین صنعت کشور به لحاظ دانش فنی و توسعه به شمار می رود، از توجه مسئوولان برخوردار نیست.

محمدرضا حاجی اصغری افزود: صنعت مرغ کشور به لحاظ دانش فنی و توسعه نه تنها از کشورهای موجود در خاورمیانه سطح بالاتری دارد، بلکه قابل مقایسه با کشورهای آمریکای مرکزی و لاتین به لحاظ سامانه پرورش و دانش روز است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تجمیع سرمایه گذاری در این بخش و همچنین قابل رقابت بودن تولیدات آن با کشورهای پیشرفته محلی از اعراب در اقتصاد کشور نداشته و همواره مورد بی مهری مسئوولان کشور واقع شده اند.

واردات مرغ باید متوقف شود

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند واردات مرغ به بهانه تنظیم بازار رمضان می توانست باعث تعادل قیمت در بازار شود، اما واردات شتابزده و بی ضابطه وزارت بازرگانی باعث در هم شکستن پیکره تولید مرغ کشور شده است.

حاجی اصغری تاکید کرد: اکنون حجم مرغ وارداتی به قدری در کشور افزایش یافته است که در ماههای آینده بازار تولید مرغ داخلی را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: در صورتی که واردات مرغ متوقف نشود، شکسته شدن پیکره کشاورزی که عده ای با گوش سنگین نمی خواهند آن را بشنوند، دامنگیر اقتصاد کشور خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
dampezeshk
|
-
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
ذرت وارداتی/سویا وارداتی/واکسن وارداتی/دارو وارداتی/جوجه اجداد وارداتی/علم وارداتی/تجهیزات برخی وارداتی
نهایتا تلفات بالا/پرورش مرغ پر از دارو و انتی بیوتیک این هنر داره؟اگر مرغ وارد نشه این مافیا هر آشغالی رو به خورد ملت میده
اشتغال زایی و خطر اقتصادی... بهانه هست اگر درست کار میکردند کار به اینجا نمی کشید اگر راست میگویید آمار پرداختی خسارت بیمه رو اعلام کنیدامار و خسارت تلفات سالیانه و هزینه اقلام وارداتی برای پرورش مرغ را هم اعلام کنید تا مردم بدانند افتابه خرج لگن کردن چیه
نظر شما
ادامه