کد خبر: ۳۳۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رؤسای قدیم و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب تودیع و معارفه شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در این مراسم که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، فرماندار سرپل ذهاب، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار گردید، «دکتر مالک عظیمی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب معارفه و از زحمات «دکتر عبدالله مرادی رئیس» پیشین شبکه دامپزشکی این شهرستان تقدیر شد.

«دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از زحمات ریاست پیشین اظهار داشت: شرایط مرزی بودن شهرستان سرپل ذهاب، تراکم زیاد دام های عشایر در این منطقه و... نیازمند همکاری فرمانداری و مسىولان شهرستان در اجرای برنامه های مربوط به دامپزشکی است.

وی با اشاره به انجام مایه کوبی رایگان دام های سبک علیه بیماری تب برفکی، افزود: تدابیر لازم اندیشیده شده تا با همکاری بخش خصوصی و دولتی دام سبک شهرستان علیه این بیماری واکسینه شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون رایگان دام های سبک علیه بیماری تب برفکی در 40 روز کاری انجام می شود و تامین واکسن نیز به طور کامل انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه موضوع شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را یادآور شد و بیان داشت: با توجه به ایجاد کانون هایی از این بیماری در استان، خوشبختانه جمعیت طیور صنعتی درگیر این بیماری نشده اند.

دکتر پرور تصریح کرد: در راستای پایش و مراقبت جهت جلوگیری از این بیماری لازم است تمامی ادارت شهرستان همکاری کرده و با افزایش سطح آگاهی مردم و بدون ایجاد نگرانی نسبت به مقابله با این بیماری اقدام کنند.

وی جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده را مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان سرپل ذهاب فرمانداری این شهرستان تلاش لازم برای برخورد قانونی با این مراکز را داشته و اکثر این مراکز با درایت فرمانداری و همکاری ادرات مرتبط خصوصا دستگاه قضایی و انتظامی پلمب شده است.

جهانبخش حیدری فرماندار سرپل ذهاب نیز در ادامه اظهار داشت: با توجه به مرزی بودن شهرستان سرپل ذهاب این شهرستان همواره در معرض تهدید انواع بیماری ها و ورود آن به کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان سرپل ذهاب بیشتر بر کشاورزی و دامپروری متکی است، از این رو کنترل بیماری های دامی و حفظ سرمایه دامی از طریق برنامه های شبکه دامپزشکی بسیار حاىز اهمیت است.

وی ضمن تشکر از تلاش های دکتر مرادی رئیس سابق شبکه دامپزشکی و آرزوی موفقیت برای دکتر عظیمی افزود: علاوه بر حمایت کامل مجموعه فرمانداری کلیه ادرات شهرستان نیز حسب نیاز با شبکه دامپزشکی حداکثر همکاری را خواهند داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات دکتر مرادی در زمان تصدی پست ریاست شبکه دامپزشکی با اهداء لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
توحید
|
Canada
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
3
3
استاد دکتر مالک عظیمی از سرمایه های فاخر رشته دامپزشکی هستند که توان علمی منحصر به فرد و تقوا و اخلاق بی مثال را با هم دارند.
دکتر فرهنگ صبریه
|
Germany
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
2
3
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر مالک عظیمی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان سرپرستی شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب که بیانگر تعهد ، کارآمدی ، لیاقت ، شایستگی های برجسته و بار علمی آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک گفته و ارزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.
ارادتمند دکتر فرهنگ صبریه
نظر شما
ادامه