کد خبر: ۳۳۵۰
aghamidr

حکیم مهریادداشت شماره 26 مدیرمسئول حکیم مهر در ستون یادداشت مدیرمسئول که در سمت راست و پایین صفحه اصلی سایت حکیم مهر قرار دارد پس از 197 بازدید و درج هشت نظر ذیل آن یادداشت فیلتر شده است.

موضوع این یادداشت بازخوانی ادعای دکتر مجتبی نوروزی رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور درباره نقش سازمان نظام دامپزشکی در متوقف شدن استخدام 3500 نفر از دامپزشکان بوده است.

در پی فیلترینگ این صفحه و با توجه به آنکه سایر صفحات نشریه حکیم مهر در دسترس بوده و فیلتر نشده است،  علت این رخداد از طریق کارگروه مصادیق جرائم رایانه‏ای در دست پیگیری است که نتیجه آن متعاقباً به اطلاع بینندگان محترم حکیم مهر خواهد رسید.

 

 

تکمیلی :

 

نشریه حکیم مهر ضمن تشکر از بینندگان محترمی که در ذیل این مطلب اظهار نظر فرموده اند و با سپاس از آن دسته که نسبت به این نشریه لطف خود را ابراز داشته اند ، به استحضار می رساند به دلیل لزوم حفظ مشی معتدل از انتشار نظرات در ذیل این مطلب معذور است و از این بابت از عموم بینندگان محترم پوزش می‎خواهد. با این حال آماده دریافت نظرات شما خواهد بود.

ضمناً علیرغم آنکه از ابتدا هم دلیل فیلترینگ با توجه به عنوان یادداشت قابل استنباط بوده لیکن در بررسی اولیه و قطعی از طریق کارگروه مصادیق جرائم رایانه‎ای منشاء انسداد در صفحه مذکور سازمان نظام دامپزشکی مشخص و تأیید شده است! بدین سبب نشریه حکیم مهر توضیحاتی مستند به کارگروه مربوطه ارائه نموده و در انتظار پاسخ خواهد بود. هر چند عدم رفع انسداد صفحه مذکور یا رفع انسداد آن تأثیری در ادامه راه پیگیرانه این نشریه در احقاق حقوق دامپزشکان نخواهد داشت.

 

نظر شما
ادامه