کد خبر: ۳۴۴۰

حکیم مهر -  مدیر جدید گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد گرمسار و مسئول راه‌اندازی مرکز آموزش ایوانکی در آیینی ویژه معرفی شدند.

در حکمی از سوی مصیب عباسی، مهران مهدی‌پور به عنوان مدیر جدید گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب و مشغول به کار شد.
در حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خطاب به مهدی‌پور آمده است: با عنایت به صورتجلسه گروه دامپزشکی، شما بیشترین رای را برای مدیریت گروه اخذ کرده‌اید و به مدت یک سال مدیریت گروه دامپزشکی به شما واگذار می‌شود.
در ادامه آمده است: امید است با حضور کامل و کافی در انجام امور گروه به ویژه اجرای بخشنامه‌ها اهتمام ورزیده و با اتکال به خداوند متعال در جهت پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه موفق و موید باشید.
همچنین در مراسمی با حضور مصیب عباسی، رئیس دانشگاه در دفتر ملایری رئیس دانشکده دامپزشکی و با حضور اعضای شورای پژوهشی این دانشکده، مهدی‌پور رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
همچنین از زحمات مجید محمدصادق، مدیر پیشین این گروه تقدیر شد.
در حکم دیگری از سوی عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی منصوری به عنوان مسئول راه‌اندازی مرکز آموزش ایوانکی زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس منطقه 10 دانشگاه به عنوان مسئول راه‌اندازی مرکز آموزش ایوانکی زیر نظر واحد گرمسار منصوب می‌شوید و امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ضمن یاری گرفتن از نیروهای متعهد و متخصص در انجام امور محوله موفق باشید.
عبدالله جاسبی در نامه‌ای از زحمات محمدجعفر استاداحمدقرابی در دوران مسئولیت مرکز آموزش ایوانکی تقدیر کرده است.

 

 

نظر شما
ادامه