کد خبر: ۳۵۵۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
به همت کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی:
این نرم‌افزار به عنوان اولین نرم‌افزار در عرصه دامپزشکی کشور است که خدمات مرتبط با دامپزشکی و مسائل بهداشتی در حوزه سلامت را پوشش خواهد داد ...
 

حکیم مهر - معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از رونمایی آزمایشی نرم افزار «سلامت یار دامپزشکی» خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس سیدمهدی معراجی» معاون این مجموعه با بیان اینکه این نرم افزار توسط کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان طراحی شده است، افزود: این نرم افزار به عنوان اولین نرم افزار در عرصه دامپزشکی کشور است که خدمات مرتبط با دامپزشکی و مسائل بهداشتی در حوزه سلامت را پوشش خواهد داد.

وی اظهار کرد: این نسخه از نرم افزار در ابتدای راه است و برای شروع، یک نسخه آزمایشی برای چند ماه در اختیار کاربران خواهد بود و پس از طی این دوره و رفع ایرادات احتمالی، نسخه اصلی در اختیار کاربران، بهره برداران و مردم قرار می گیرد.

معراجی در خصوص امکانات این نرم افزار خاطرنشان ساخت: رهگیری فرآورده های خام دامی و احراز سلامت از مبداء، ارتباط زنده و برخط با کارشناسان دامپزشکی در خصوص طرح سوالات فنی و بهداشتی، ارائه پیشنهاد و انتقاد، طرح درخواست در حوزه وظایف دامپزشکی، گزارش تخلفات صنفی و بهداشتی فرآورده های خام دامی و شکایت از بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی از مهمترین کاربردهای این نرم افزار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: طراحی این نرم افزار بیش از سه ماه به طول انجامیده است و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی برای طراحی این نسخه بیش از 10 جلسه کارشناسی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دومین نرم افزار کاربردی تلفن همراه است که توسط دامپزشکی خراسان جنوبی طراحی می شود یادآور شد: پیش از این، نرم افزار «قوانین سازمان دامپزشکی» برای اولین بار در کشور توسط دامپزشکی استان در سال گذشته طراحی و رونمایی شد و از طریق وب سایت اداره کل دامپزشکی و کافه بازار عرضه و مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

 
 

برای دانلود نرم افزار «سلامت یار دامپزشکی» کلیک فرمایید

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
1
تجربه نشون داده این نرم افزارها اصلا مناسب نیستند که اگر بود تا حالا هزاران نمونه رو پزشک های انسانی تولید کرده بودن اینا فقط اطلاعات ناقص در زمینه های مختلف به دامدار و مردم میدن و اونا خودشون رو به غلط بی نیاز از دامپزشک می دونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
1
سلام من این نرم افزار رو نصب کردم جالب بود و سوالاتی که داشتم رو از کارشناس پرسیدم و جواب داد. اصلا این طوری که این دوستمون میگه نیستش و اصلا شبیه به یک نرم افزار مرجع برای درمان و از این چیزا نیست!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
1
آره ، یکی از همکارهای خودم یک سوال در زمینه مشاوره درمانی از نرم افزار پرسید ولی مثل اینکه کارشناس به ایشون جواب داده بود که این نرم افزار در زمینه مشاوره درمان نیست و برای این موارد به دامپزشک مراجعه کنید
مثل اینکه گفته این نرم افزار در جهت سوالات عمومی در زمینه سلامت مردم هست
نظر شما
ادامه