کد خبر: ۳۵۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، از اجرای گشت مشترک دامپزشکی و پلیس مبارزه با قاچاق کالای استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر محمدرضا بهروزیان» با بیان این مطلب که این بازدید در راستای نظارت بر مراکز عرضه و پخش دارو صورت گرفت، افزود: در این گشت مشترک ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، محلی که بدون مجوز اقدام به فعالیت در زمینه توزیع دارو می کرد مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری دارو، مکمل، ویتامین ها و افزودنی های خوراک دام و طیور کشف و ضبط گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک انبار که مشکوک به نگهداری دارو و مکمل بصورت غیر مجاز بود، بازدید شد و در این انبار مقادیری پرمیکس ویتامین، افزودنی های خوراک دام و طیور کشف گردید به منظور بررسی بیشتر مراتب صورتجلسه و انبار مذکور بصورت موقت پلمب گردید.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عرضه و توزیع دارو باید از طریق چرخه مجاز صورت پذیرد و شرکت های پخش سراسری و استانی و در نهایت داروخانه ها در این چرخه فعالیت دارند و داروها باید توسط داروخانه و با نسخه دکتر دامپزشک تحویل دامدار شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
ای کاش داروخانه ها هم ذره ای برای همکاران کلینسین خود ارزش قائل بودن و دارو را فقط با نسخه میدادند.به نظر شبکه و اداره کل باید قانون رو اجرا کنند و با داروخانه های متخلف برخورد کنند و این عمل فروش غیر نسخه ای دارو که عرف شده برچیده شود
نظر شما
ادامه