کد خبر: ۳۶۳۶۶


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از معدوم شدن ۲۳۰۰ کیلوگرم گوشت گاو تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند، «دکتر حسن علیزاده» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان با اعلام این خبر، بیان داشت: طی بازدید صورت گرفته در یکی از سردخانه‌های نگهداری شهرستان بیرجند مقدار ۲۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته که بصورت کاملا غیرقانونی از بسته‌بندی خارج و لیبل مشخصات آن برداشته شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: این سردخانه متعلق به یکی از فروشگاههای مواد غذایی بوده که توسط دامپزشکی محموله مذکور به دلیل عدم درج تاریخ انقضاء غیرقابل مصرف تشخیص و معدوم گردید.

دکتر حسن علیزاده سرپرست شبکه گفت: در راستای تشدید کنترل و انجام بازدید و نظارت بهداشتی دامپزشکی تیمهای کارشناسی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و ادارات بهداشتی شهرستان از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازرسی نموده و با هر گونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی برابر قانون و از طریق مراجع قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

علیزاده در پایان به شهروندان توصیه کرد، در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ انقضاء، شکل ظاهری، تاییدیه دامپزشکی و مشخصات لیبل یا برچسب مشخصات توجه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی شامل فساد، تاریخ انقضاء و شرایط نگهداری و عرضه غیر بهداشتی مورد را سریعا به شبکه دامپزشکی جهت پیگیری و بازرسی گزارش نمایند.


نظر شما
ادامه