کد خبر: ۳۶۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی، مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر انتقال شرکت پشتیبانی امور دام کشور با کلیه وظایف و اختیارات از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت بازرگانی را ابلاغ کرد.

شورای عالی اداری در یکصد و سی و هشتمین جلسه مورخ 30/4/1389 ، به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی در امر تنظیم بازار مواد پروتئینی (حیوانی) و استفاده بهینه از منابع مالی، فیزیکی، انسانی و اطلاعاتی موجود و جلوگیری از تداخل وظایف بین دستگاه‌های اجرایی تصویب نمود:
1ـ شرکت پشتیبانی امور دام کشور با کلیه وظایف و اختیارات از وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به وزارت بازرگانی وابسته می‌گردد.
2ـ برای تعیین تکلیف اعتبارات، تعهدات، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات شرکت پشتیبانی امور دام کشور، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور تشکیل و حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهدنمود.
3ـ وزارت بازرگانی مسؤول حُسن اجرای این مصوبه بوده و موظف است گزارش چگونگی اجرای این مصوبه را ظرف مدت (3) ماه به شورای عالی اداری ارایه نماید.
این مصوبه توسط رئیس جمهوری اسلامی ابلاغ شده است.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گمنام
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۰
0
0
گل بود به سبزه نیز آزاسته شد
زززززززی
|
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۵
0
0
بهترین راه برای جلوگیری از رانت دولتی واطلاعاتی وسوءاستفاده های معمول برداشته شدواکنون هم می بایدبا حفظ اقتدار شرکت عنایت و نظارت بیشتری بر عملکرد آن توسط دفتر ریس جمهوری اعمال گردد
ناصراحمدی
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۵
0
0
هوشمندانه است
نظر شما
ادامه