کد خبر: ۳۶۸۱۴



در همایش بازرسین بهداشت گوشت عید قربان که در تاریخ ۹۶/۶/۶ به همت معاونت بهداشتی سازمان میادین شهرداری تهران و اداره کل دامپزشکی استان تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار گردید، «دکتر عفتی» معاونت بهداشتی سازمان میادین بر اهمیت نظارتهای بهداشتی عید قربان تاکید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، وی در این همایش ضمن تقدیر از همکاران دامپزشکی و تیمهای بازرسی گوشت، حضور جدی همکاران در ایام عرفه و عید قربان را خواستار شد.

در ادامه، ضمن نمایش کلیپ آموزشی مقابله با بیماری تب کریمه کنگو، «دکتر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تهران هم سخنرانی نمود.

وی نیز بر ضرورت جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی دام و همچنین بهبود شاخصهای بهداشتی مراکز مجاز عرضه و قربانگاه ها از شهرداری تهران بخاطر همکاری خوب در برقراری جایگاههای موقت تشکر نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در ادامه سخنرانی ارتقاء شاخصهای بهداشتی دامهای قربانی را عیدی مردم به همکاران دانست و تقاضاء نمود که همه ناظرین تلاش کنند درعید قربان خدمات بهداشتی به نحو مطلوبی به مردم ارایه گردد که مخاطرات احتمالی به حداقل برسد.

درپایان مراسم از فعالین حوزه نظارت بهداشتی دامهای قربانی درسال گذشته با اهداء لوح تقدیرگردید.










 
نظر شما
ادامه