کد خبر: ۳۶۸۹۰


«دکتر سید محمد قاسمی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب پرداخت و با اشاره به فعالیت دامپزشکی در حوزه بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی، واکسیناسیون علیه بیماری‌هایی همچون تب مالت، شاربن، PPR و... را استراتژیک برشمرد و افزود: حراست از سرمایه‌های دامی در استان به ایم مهم وابسته است و دامپزشکی نیز احتمام کار و خدمت خود را بر این مهم بنا نهاده است.

افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب نیز در این مراسم اظهار داشت: اهمیت فعالیت و خدمات دامپزشکی امروزه بر کسی پوشیده نیست و سلامت و امنیت غذایی جامعه مدیون دامپزشکی است.

وی از واکنش سریع و برخورد اداره کل دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب در کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تقدیر و تصریح کرد: دامپزشکی به دلیل عقبه و لجستیک و خاصی که دارد موجبات تامین بهداشت شهرستان را فراهم کرده است.

فرماندار اسلام آباد غرب بر اهمیت برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های خاص در رفع مشکلات موجود تاکید کرد و موفقیت کارها را مرهون تداوم آموزش‌ها و برخوردهای منطقی و به جا با موضوعات دانست.

این مقام مسئول همچنین برای ارتقا شاخص‌های پیش‌بینی‌شده برای رشد شبکه دامپزشکی در این شهرستان قول مساعد داد و گفت: در این زمینه از هیچ کمکی مضیقه نخواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر سید محمد قاسمی با حفظ سمت به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب معارفه شد و از زحمات دکتر صفدر منوچهری تبار در زمان تصدی ریاست شبکه دامپزشکی اسلام آباد غرب تقدیر شد.



 

نظر شما
ادامه