کد خبر: ۳۷۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - تصاویر : مراسم بزرگداشت روز دامپزشکی در مشهد مقدس

 

سخنرانی استاندار خراسان رضوی

سخنرانی رئیس مؤسسه تحقیقات شیلات ایران

فرماندار مشهد در حال دریافت لوح سپاس

سخنرانی رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی

 

خبر مرتبط :

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خراسان رضوي
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
به نام خدا. با سلام و تبريك ايام فرخنده دهه كرامت و نيز تبريك روز ملي دامپزشكي حضور همه سربازان گمنام عرصه دامپزشكي در اقصي نقاط ايران اسلامي و قدرداني از اطلاع رساني عالي حكيم مهر.
پيرو درج مطلبي در آن سايت خبري، ذيل عكس هاي مراسم روز ملي دامپزشكي در مشهد تحت عنوان«معاون سابق نظام دامپزشکی: کار ما در مراسم 14 مهر برعکس شده!» به نقل از جناب آقاي دكتر مجيدي ضمن قدرداني از دقت و احساس مسئوليت ايشان به استحضار مي رساند در مراسم روز ملي دامپزشكي در مشهد از 26 نفر از فعالان عرصه دامپزشكي در بخش هاي خصوصي و دولتي تقدير شد كه از ميان افراد ياد شده 12 نفر از دامپزشكان اداره كل دامپزشكي خراسان رضوي، دانشكده دامپزشكي مشهد، پيشكسوتان دامپزشكي استان و بخش خصوصي دامپزشكي حضور داشتند و مابقي افراد نيز از ساير رده هاي فعال در دامپزشكي مورد تقدير قرار گرفتند. در ادامه اين مراسم از 9 نفر از مديران دستگاه هاي دولتي و نيز مديران تشكل هاي وابسته كه در تحقق اهداف سازماني دامپزشكي استان نقش بسزايي داشته اند نيز تقدير شد كه در اظهار نظر جناب آقاي دكتر مجيدي فقط تقدير از مديران ديده مي شود و اين نشان دهنده دقيق نبودن اخبار كسب شده توسط ايشان است، در حالي كه خبر مراسم ياد شده روي سايت هاي اداره كل دامپزشكي و سازمان دامپزشكي قابل مشاهده است.
اما جهت تكميل اطلاع رساني، اسامي دامپزشكاني كه در مشهد و در روز ملي دامپزشكي با حضور استاندار تقدير شدند به شرح ذيل اعلام مي گردد:
1.مهرداد مهري، محمدرضا اصلاني از دانشكده دامپزشكي
2.رضا طرقي، احمد لنگري فردوسي، مرضيه بهشتي فر، وحيد ابراهيم پور، هاني شمالي و رقيه گلپري از بخش خصوصي استان
3.مهين رجايي و علي سليماني از اداره كل دامپزشكي خراسان رضوي
4.محمد علي غضنفري و ابوالقاسم نقيبي به ترتيب پيشكسوتان بخش خصوصي و دانشكده دامپزشكي مشهد

هادي زارعي
مسئول روابط عمومي اداره كل دامپزشكي
(حکیم مهر)
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
جناب آقای زارعی : با سلام و احترام / دکتر مجیدی مشاور سیاستگذاری نشریه حکیم مهر در تماس تلفنی توضیحاتی درباره کامنت دادند که به استحضار می‎رسد. ایشان فرمودند : منظور من صرفاً هم مشهد مقدس نبوده و در بسیاری از استانهای دیگر عمده تقدیر از صاحبان کشتارگاه و فرماندار و مسئولین ادارات بوده و این روز که باید به تقدیر از دامپزشکان اختصاص یابد برعکس جلوه داده شده است. هر چند معتقدم استان خراسان رضوی در مراسم خود حداقل جانب تعادل را رعایت کرده و لااقل 50 : 50 تقدیر نموده است اما باز هم در این مراسم نیز تقدیر از فرماندار و غیره به وضوح به چشم می‎آمد.
جعفر عطارباشي
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
0
بنام خدا.وبا عرض تشكر از همه كسانيكه بنحوي در اعتلاي نام دامپزشكي تلاش ميكنند
بنظر بنده در روز دامپزشكي از همه كسانيكه وقت و تلاش و سرمايه خود را در مسير اهداف دامپزشكي مصروف مي نمايند بايد تقدير شود تا دلگرم شوند.وابتكار دامپزشكي خراسان رضوي كه چندين سال است بدين نحو عمل ميشود بسيار منطقي و معقول است.
خدا ياورتان باشد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
0
سلام
لطفا وب سایت خبری -تحلیلی رو ملاحظه کنید
نظر شما
ادامه