کد خبر: ۳۸۰۱۰
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: با همکاری نیروی انتظامی و در اجرای گشت های مراقبتی بهداشتی، دستفروشان گوشت های غیرمجاز و غیر بهداشتی در سطح شهرستان، به دام افتادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد «دکتر بهروز خسروی نیا» با اعلام این خبر، افزود: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در اجرای گشت های نظارتی خود متوجه فعالیت تعدادی فرد سودجو در یکی از مناطق شهرستان که در امر فروش گوشت قرمز و گوشت چرخ کرده بدون هویت و غیر بهداشتی شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و اثبات تخلف عرضه غیر بهداشتی گوشت از سوی این افراد توسط بازرسان این شبکه موضوع به مقام محترم قضایی و کلانتری محل اطلاع رسانی گردید.

این مقام مسئول اظهار داشت این افراد سودجو با استفاده از احساسات شهروندان و با بیان متبرک بودن این گوشت ها به آستان مقدس رضوی اقدام به فروش گوشت های غیر مجاز می نمودند که با همکاری کلانتری شماره 17 و همچنین کلانتری شماره 34 بانوان شهرستان این افراد به همراه فرآورده های خام دامی غیر مجاز کشف شده، دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیدند.

دکتر خسروی نیا در ادامه از شهروندان و همچنین زائرین محترم آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) درخواست نمود از خرید گوشت و سایر فرآورده های خام دامی از افراد دوره گرد و سودجو خودداری نموده و مواد پروتئینی مورد نیاز خود را از فروشگاه های تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

 
 
نظر شما
ادامه