کد خبر: ۳۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رییس سازمان دامپزشکی کشور ضمن استقبال از وارد شدن بخش خصوصی به عرصه تاسیس واحدهای بهداشتی و صنعتی کشتارگاهی آمادگی سازمان دامپزشکی را برای حمایت از این واحدها اعلام کرد.

دکتر سید محسن دستور که در راس هیاتی وارد شهرستان خوی شده بود، در ابتدای برنامه بازدید خود از کشتارگاه صنعتی دام خوی واقع در شهرک صنعتی حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه هم اینک در کل کشور50 واحد کشتارگاه صنعتی در دست احداث قرار دارد، ضمن ابراز خرسندی از پیشگام شدن شهرستان خوی در این حوزه افزود: با ساخت تدریجی کشتارگاه‌های صنعتی، کشتارگاه‌های سنتی شهرهای همجوار تعطیل شده و طرح تجمیع کشتارگاه‌ها اجرا خواهد شد.

در این بازدید که مسوولان شهرستان سلماس نیز حضور داشتند رییس سازمان دامپزشکی از اقدام آنان برای بازدید ار کشتارگاه صنعتی خوی و زمینه سازی برای بهره مندی مردم از خدمات بهداشتی قدردانی و اظهار امیدواری کرد سایر شهرهای شمال آذربایجان غربی نیز چنین بازدید ها و اقداماتی داشته باشند .

سپس دکتر سید محسن دستور با بازدید از آزمایشگاه تشخیص شبکه دامپزشکی خوی خاطر نشان کرد: در کشور آزمایشگاه اختصاصی زنبور عسل و فرآ ورده‌های آن بسیار کم است و تاسیس چنین آزمایشگاهی در شهرستان خوی با توجه به اینکه قطب تولید عسل کشوری محسوب می شود مغتنم است.

وی آمادگی سازمان دامپزشکی را برای تجهیز و تامین پرسنل مورد نیاز این آزمایشگاه تخصصی اعلام کرد تا در آینده نزدیک بتواند به عنوان یک آزمایشگاه مرجع کشوری امکان صدور گواهینامه‌ای بین المللی صادرات را داشته باشد.

گزارش وضعیت جغرافیایی، عملکرد بخش‌های خصوصی و دولتی و دستاوردهای شبکه دامپزشکی توسط دکتر میر حسین حسن زاده ـ رییس شبکه دامپزشکی خوی ـ از دیگر برنامه‌های این بازدید بود که با جلسه پرسش و پاسخ رییس سازمان با فعالان بخش خصوصی و دولتی به پایان رسید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک طرح و برنامه
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
0
0
یکی از بدترین روشهای مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور ، مدیریت چهره به چهره است ، از آنجایی که ................................. کاری جز بازدید را نمی توانند انجام بدهند ، لطف کنند نسبت به هدر رفت اعتبار آزمایشگاهها و نیروهای منفعل شده آن برنامه ریزی نمایند در حال حاضر سازمان توان انجام تست CFT را که از 50 سال قبل در دنیا مرسوم عاجز است، از انجام کنترل کیفی واکسن ها هم عاجز است
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو می روی به ترکستان است
نظر شما
ادامه