کد خبر: ۴۰۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

ساختمان اداره دامپزشکی شهرستان کوهدشت با حضور مسئولان افتتاح شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ساختمان دامپزشکی  کوهدشت امروز  با حضور استاندار لرستان، فرماندار کوهدشت، معاونان استاندار و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 «علی عالیخانی» مدیرکل  راه و شهرسازی  لرستان در این رابطه با اشاره با اینکه ساختمان دامپزشکی کوهدشت در زمینی با مساحت ۷۵۰ مترمربع و در زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در سال ۱۳۹۰ آغاز شده است، تصریح کرد: برای  احداثاین ساختمان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: ساختمان دامپزشکی کوهدشت در دو طبقه احداث شده و امروز تحویل اداره کل  دامپزشکی استان برای  تجهیز  می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان نیز در مراسم افتتاح این ساختمان بیان کرد: این شهرستان در مجاورت استان‌های کرمانشاه و ایلام قرار داشته و در مقولهٔ بیماری‌های دامی از نظر اداره کل دامپزشکی حائز اهمیت است.

«دکتر غلامرضا توکلی» افزود: اکنون شاهد فعالیت ۳ درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در کوهدشت هستیم، همچنین ۹۸ واحد پرورش طیور در این شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار‌ها سالانه دو میلیون قطعه جوجه‌ریزی در سطح شهرستان کوهدشت انجام می‌شود، در کل ۸۱ واحد پرورش طیور در این شهرستان فعال بوده و ۱۷ واحد دیگر به دلایل مختلفی غیرفعال هستند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان عنوان کرد: همچنین ۱۰ هزار راس گاو و گوساله و ۳۸۰ هزار راس گوسفند و بز در این شهرستان وجود داشته و دامپزشکی در حوزه طیور و همچنین دام اقدامات لازم را برای واکسیناسیون انجام داده است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
.............. اگه راست میگن چند سهمیه استخدامی بگیرن که فارغ التحصیلان بیکار نشینن تو خونه ..............
نظر شما
ادامه