کد خبر: ۴۴۰
اولین نتایج مطالعات و آزمایشات این واکسن روی افراد بالغ و سالخوردگان تا اواسط شهریور ماه امسال بدست خواهد آمد. تاکنون تنها شکایاتی که از این واکسن شده شامل اندکی درد موضعی و قرمزی روی بازو در محل تزریق بوده است....
84535353

مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند: آزمایشات کلینیکی روی واکسن آنفلوآنزای A که به تازگی آغاز شده تاکنون هیچ علائم خطرناکی طی آزمایش‌ها نشان نداده است.

به گفته پژوهشگران؛ اولین نتایج مطالعات و آزمایشات این واکسن روی افراد بالغ و سالخوردگان تا اواسط شهریور ماه امسال بدست خواهد آمد. تاکنون تنها شکایاتی که از این واکسن شده شامل اندکی درد موضعی و قرمزی روی بازو در محل تزریق بوده است.

دکتر آنتونی فائوسی رییس انستیتو ملی آلرژی و بیماریهای عفونی در انستیتو ملی سلامت آمریکا اظهار داشت: هیچ علامت خطرناکی که ناشی از تزریق این واکسن باشد در داوطلبان بروز نکرده است.

وی افزود: 10 تا 14 روز پس از تزریق اولین دوز واکسن جدید عوارض جانبی در افراد واکسینه مشاهده نشده و به این ترتیب مقامات بهداشتی را بر آن داشته که آزمایش واکسن را روی کودکان در هفته جاری آغاز کنند. گفته می‌شود در تمام این آزمایشات واکسن جدید روی تقریبا 4600 نفر آزمایش خواهد شد.

 

 

نظر شما
ادامه