کد خبر: ۴۴۴۲۶
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
الزام همکاران دامپزشک به اخذ مجوز از اتحادیه گل‌فروش‌ها از جمله وقایع خنده‌دار و در عین حال تاسف‌بار این حرفه است که بعید می‌دانیم در هیچ جای دنیا به‌جز ایران مشاهده شود ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: طنز تلخی است اما واقعیت دارد و سند دیگری است بر مظلومیت حرفه دامپزشکی؛ دامپزشکانی که در کنار فعالیت درمانی، قصد فروش ملزومات حیوانات خانگی را نیز در کلینیک دامپزشکی خود دارند، باید مجوز فعالیت خود را از «اتحادیه‌ گل‌فروش‌ها» بگیرند!!! این مصوبه، با هیچ‌کس هم شوخی ندارد و اگر هم یک نفر آن را پشت گوش بیندازد، با مجازات «پلمپ شدن» مواجه می‌شود. دیروز حدود ۷ نفر از دامپزشکان استان خراسان رضوی در این زمینه اخطاریه گرفته‌اند و پیگیری‌های حکیم مهر حکایت از پیشینه تاریخی این مصوبه دارد.

 ۲۸ دی ماه سال گذشته بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت، آیین‌نامه اجرایی ضوابط اتحادیه صنف گل‌فروش‌ها و سموم دفع آفات نباتی استان‌های مختلف را ابلاغ کرد. در ماده ۲ آن آمده است که فرد صنفی در این اتحادیه به شخصی ابلاغ می‌شود که طبق قانون نظام صنفی و مراحل و مدارک مندرج در آیین‌نامه اجرایی صدور و تمدید پروانه کسب (موضوع ماده ۱۲ قانون نظام صنفی) و رعایت این ضوابط با تحصیل پروانه کسب محل کسب یا وسیله کسب مناصبی را در یکی از رسته‌های تحت پوشش اتحادیه دایر نموده و با قبول مسئولیت شخصا به وسیله مباشر واجد شرایط در محل مزبور به کار اشتغال ورزد.

نکته جالب این آیین‌نامه بنده ۵ ذیل ماده ۳ است که در آن عمده فروشی مواد اولیه کشاورزی (بذر، سم، کود)، لوازم باغبانی خانگی، لوازم بهداشتی دامی و داروهای دام و طیور جزء مشاغلی محسوب می‌شوند که می‌بایست از اتحادیه گل‌فروش‌ها پروانه بگیرند.

با گذشت کمتر از یک ماه از ابلاغ مصوبه فوق، برخی دامپزشکانی که بخشی از کلینیک خود را به پت‌شاپ اختصاص داده بودند، اخطاریه‌هایی را از اتحادیه صنف گل‌فروش‌ها دریافت کردند که مضمون آنها به این شکل بود:

 «احتراما نظر به اینکه جنابعالی بدون رعایت و اجرای نظر مقنن به شرح ماده ۱۲ قانون نظام صنفی، مبادرت به دایر نمودن واحد صنفی نموده‌اید، مع‌الوصف از تاریخ ابلاغ این اخطاریه حداکثر به مدت ۱۰ روز مهلت خواهید داشت تا ضمن مراجعه به دفتر اتحادیه، تمهیدات لازم در خصوص اخذ پروانه کسب معمول نمایید. شایان ذکر است که در صورت انقضای مهلت مقرر و عدم هر گونه اقدام از ناحیه جنابعالی در اجرای مفاد ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، واحد صنفی شما با هماهنگی اداره محترم اماکن عمومی پلمپ خواهد گردید که در این صورت مسئولیت و تبعات آن متوجه شخص شما بوده و این اتحادیه هیچ‌گونه مسئولیتی حسب مفاد تبصره (۳) ماده (۲۸) قانون نظام صنفی به عهده نخواهد داشت.»

در واقع دامپزشکان به همین سادگی ملزم به کسب اجازه از اتحادیه صنف گل‌فروش‌ها به منظور فعالیت دامپزشکی شدند! در این میان برخی منتقدان دامپزشک معتقدند که از ماست که برماست.

رئیس انجمن صنفی کلینیسین‌های دام کوچک استان خراسان رضوی یکی از افرادی است که طی روزهای اخیر این اخطاریه را دریافت کرده است. «دکتر ایمان امیران» در گفت‌وگو با حکیم مهر، این مصوبه را یک دستورالعمل خنده‌دار عنوان می‌کند و می‌گوید: «البته خنده‌دارتر، سکوت ما دامپزشکان در برابر آن است؛ کمااینکه از سال‌ها پیش باید برای جلوگیری از چنین اتفاقی، یک اتحادیه تشکیل می‌دادیم تا زیر لوای اتحادیه‌های دیگر نرویم.»

وی با بیان اینکه بنده از ابتدا در جریان نامه‌نگاری‌های مرتبط با این آیین‌نامه بودم، ادامه می‌دهد: «ما همین امروز هم پیگیر حل این مساله و مشکل هستیم. این معضل تنها مختص شهر مشهد نیست و هم‌اکنون استان‌های خوزستان و مازندران نیز درگیر آن هستند.»

امیران با یادآوری اینکه این مصوبه ریشه تاریخی دارد، به آیین‌نامه‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتاق اصناف اشاره و تصریح می‌کند: «در این نامه فروش ملزومات حیوانات خانگی زیر مجموعه اتحادیه گل‌فروش‌ها و سم‌فروش‌ها قرار گرفت و ما برای جلوگیری از این کار می‌بایست زودتر از اینها یک اتحادیه تشکیل می‌دادیم که تشکیل ندادیم. لذا این قانون در این مدت نهادینه شده و به نوعی کار از کار گذشته است. کمااینکه افراد قدیمی را می‌شناسم که مثلا  از ۷ سال پیش، مجوز پت‌شاپ خود را از اتحادیه گل‌فروش‌ها و سم‌فروش‌ها گرفتند.»

وی خاطرنشان می‌کند: «این قضیه دارای قانون بوده و کار خود را انجام می‌داده است. اما الان حکم آن را گرفتند و براساس آن اقدام می‌کنند. اما در کل پلمپ کلینیک کار بسیار ناشایستی بوده که نباید انجام می‌شده است؛ چرا که مجوز ما از جای دیگر است و فعالیت‌های خدماتی می‌کنیم.»

رئیس انجمن صنفی کلینیسین‌های دام کوچک استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حساسیت اصلی آنها روی بحث پت‌شاپ است، گفت: «متاسفانه دیروز قصد پلمپ کردن  ۶ تا ۷ کلینیک از جمله کلینیک بنده را داشتند. تعدادی از ما مجبور شدیم که فرم‌های اولیه عضویت در اتحادیه گل‌فروشان را پر کرده و هزینه‌های لازم از جمله برای آزمون احکام را واریز کنیم تا زیر مجموعه اتحادیه گل‌فروشان قرار گیریم! ۲ نفر از دوستان که فرصت نکردند این کار را انجام دهند، کلینیک آنها را پلمپ کردند. یکی از پلمپی‌ها نیز امروز به دنبال ثبت نام و انجام امور اداری رفت و از دادستانی نامه گرفت. فعلا مهلت سه روزه برای رفع پلمپ و تشکیل پرونده گرفته است.»

وی در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی بر اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در این زمینه، اظهار کرد: «امروز با مدیر کل جلسه‌ای داشتیم و قرار شد ایشان نامه‌های محکم‌تری را روی این قضیه بنویسند.»

امیران ضمن خنده‌دار دانستن این مساله که دامپزشکان زیر مجموعه اتحادیه گل‌فروشان باشند، تصریح کرد: «خنده‌دار تر این است که باید زودتر برای حل این مساله اقدام می‌شد. قبل از اینکه اتحادیه گل‌فروش‌ها و سم فروش‌ها ما را زیر محموعه خود کنند، تمام کسانی در زمینه ملزومات حیوانات خانگی فعال هستند باید یک اتحادیه تشکیل می‌دادند. وقتی اتحادیه نداریم و کار صنفی خرید و فروشی انجام می‌دهیم، باید منتظر این مسائل هم باشیم.»

وی با تاکید بر اینکه هر کار خدماتی و خرید و فروشی باید زیر مجموعه یک اتاق اصناف قرار گیرد، خاطرنشان کرد: «مانند داروخانه‌های انسانی که هم‌اکنون لوازم آرایشی بهداشتی می‌فروشند و طبق قوانین مشاغل خاص مجوز دارند، ما هم جزء مشاغل خاص قرار می‌گیریم و آنها حق ندارند که این کار را با ما انجام دهند. ما از یک ارگان مجوز داریم و می توانیم فعالیت داشته باشیم اما اگر کسی صرفاً پت شاپ راه‌اندازی کند، باید از این صنف مجوز بگیرد. البته این هم جای بحث دارد و آن کسی هم که پت شاپ می‌زند نباید از اتحادیه گل فروش‌ها و سم فروش‌ها مجوز بگیرد.»

پی‌نوشت حکیم مهر:

الزام همکاران دامپزشک به اخذ مجوز از اتحادیه گل‌فروش‌ها از جمله وقایع خنده‌دار و در عین حال تاسف‌بار این حرفه است که بعید می‌دانیم در هیچ جای دنیا بجز ایران مشاهده شود! مظلومیت این حرفه به جایی رسیده است که حتی گل‌فروش‌ها هم دندان طمع برای فعالین این حرفه تیز کرده‌اند. گویا قرار داشتن «دامپزشکی» در زیرمجموعه «وزارت جهاد کشاورزی» این تصور را برای آنها ایجاد کرده که در کلینیک‌های دامپزشکی هم کشت و زرع صورت می‌گیرد!

اختصاص بخشی از کلینیک و یا بیمارستان دامپزشکی به فروش ملزومات حیوانات خانگی، در همه نقاط دنیا امری پذیرفته شده و مرسوم می‌باشد و نیاز به اخذ مجوز از گل‌فروش ندارد!

از سازمان نظام دامپزشکی به عنوان متولی بخش خصوصی دامپزشکی، انتظار جدی می‌رود که ضمن کنار گذاشتن انفعال، هر چه سریع‌تر وارد میدان عمل شده و از حقوق مسلم همکاران دامپزشک دفاع نماید و چنین مشکلاتی را برای همیشه و از ریشه مرتفع نماید.

 

مصوبه اتاق صتعت و  معدن که در بهمن سال گذشته ابلاغ شد 

 

 مصوبه اتاق صنعت و معدن که در بهمن سال گذشته ابلاغ شد

 

 اخطاریه هایی که پیرو مصوبه فوق در اسفند سال گذشته صادر شد

 در اردیبهشت ماه سال جاری پیرو رایزنی های دکتر شریعتی مدیرکل دامپزشکی استان با رئیس اتاق اصناف، ظاهرا مشکل حل شد ولی متاسفانه قضیه ادامه پیدا کرد

 

اجرائیه اداره اماکن در شهریور ماه به علت عدم مراجعه 

 

اجرائیه اداره اماکن در شهریور ماه به علت عدم مراجعه 

نامه اعتراضی انجمن به اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان پیرو نامه اجرائیه
نامه اعتراضی انجمن به اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان پیرو نامه اجرائیه
نامه اداره کل دامپزشکی استان به اتحادیه، رئیس اتاق اصناف و اماکن
نامه مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تعیین تکلیف ادارات استانی
جوابیه اتاق اصناف
نامه فک پلمپ کلینیک
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
شوخیشم زشته
استادیار پایه ی ۱۴
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
این ......... چیه که میزارید روی سایت؟؟؟
همینجوری هم نمیتونیم جواب دانشجویان خودمون را در قبال رشته ای که وارد اون شدند بدیم چه برسه به ارتباط اون با گل فروشی !!!!
این .........ها که مزه ی تلخ حقیقت میده را از روی سایت خواهشا حذف کنید ...
به خودمون رحم کنیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
دیگه شور ..... در این کشور درومده!!!بربره بازی هم حدی داره.مهران مدیری شب های بربره رو برای جلوگیری و هشدار از این کارهای مسخره و زورگویی ها ساخت.کی می خواین یاد بگیرین!!!آخه دامپزشکها وحدت ندارن،وقتی یک نفر هم قبول نکنه و زن بازی در نیاره از این غلطا نمی تونن بکنن.دولت رو مردم باید ادب کنن!!!زیاد نرمش نشون بدین،حد پررویی و این کارهای مسخره درمیاد.اگه ترکیه بود،مطمئنا مغز طرف رو با مرمی کلت منفجر کرده بودن.مثل اینکه تا به این کارها نرسه این دولت آدم نمی شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
از .......... بودن مسولین دامپزشکی هست دیگه همه فهمیدن دامپزشکی بی صاحب هست پزشکان در واحد های مسکونی کار تجاری انجام میدن کسی چیزی نمیگه بهتر ;از ماست که برماست
دکتر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
اگر جایی یا هر کسی یا هر کمسیونی ، با هر میزان اعتباری از لحاظ قانون گذاری بیاید و تصویب کند که " دو بعلاوه دو میشود پنج " !!!؟؟؟ آیا به آن میشود گفت قانون !!؟؟ آیا لازم الاجرا است !!؟؟ ( البته از این قبیل قوانین در این چند دهه اخیر به فراوانی داشته ایم خیلی هم باعث تعجب نیست)
مثل معروفی است که میگوید این شنونده است که باید عاقل باشد !!! گیرم یک وزارت خانه یا کمسیونی نا مربوط به مقوله دامپزشکی ، آیین نامه ای در رابطه با صنفی نا مربوط تر به دامپزشکی را ابلاغ کرده باشد !!! حال به صرف اینکه در این صنف از کود دامی هم برای رشد گیاهان استفاده میشود ، دلیل قرار گرفتن مجوز ملزومات دامی و داروهای دامی در زیر مجموعه صنف گل فروشان میتواند باشد !!؟؟
منظور آنکه خود این اتحادیه و مسئولان آن باید عاقل باشند و عاقلانه رفتار کنند و حد خود را بدانند که بنظر می اید که تا کنون در اکثر مناطق چنین بوده و کسی چنین تعرضی را خارج از حرفه اصلی شان یعنی گل فروشی و مسائل مربوط به آن را نداشته اند .
اما بنظر می اید در بعضی جاها به دلایلی که احتمالا" مربوط به سطح هوشی آن منطقه میتواند باشد خارج از عرف عمومی بدون اعمال عقلانیت حال سهوا" یا عمدا" (وقاحت) اقدام به تفسیر نابجای آیین نامه ای کرده اند که در این باب دچار اشتباهی فاحش است که هر انسان بالغ و عاقل و شریفی ( بر شرافت فرد تاکید ویژه دارم ) براحتی متوجه اشتباه بودن آن میشود .
اینکه می گویم مشکل در هوش منطقه ای خاص است آن است که یکی اخطاری خارج از عرف و غیر عقلانی داده و یکی هم رفته بدون احترام به خودش و صنفش مجوز را گرفته !!!؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
حالا که هیچ حرکت مثبتی از ملت ....شده ی ایران سر نمیزنه، امیدوارم تصویب این قوانین برخاسته از اثر باد معده باعث بشه که یک حرکت انقلابی درست از دل جامعه بدبخت و کوته دیوار دامپزشکی بجوشه، شاید تاریخ‌ساز شدن و از ننگ ننگین و سنگین همیشگی رهایی یافتن. یک بار برای همیشه.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
بسیار جای تاسف داره.
امیدوارم در این مورد حداقل کمی به غیرت مدیران سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی بر بخوره و حداقل در این مورد کاری برای دامپزشکان انجام دهند.
در حال حاضر که تنها کار نظام دامپزشکی گرفتن پول به عناوین مختلف هست و زمانی که اعضاء نظام نیاز به حمایت شجاعانه از طرف نظام دامپزشکی دارند کاملا غیب می شوند. روسای نظام دامپزشکی فقط بلدن به مناسبت های مختلف تبریک و تسلیت بگن.
داروخونه چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
گل بود به چمن نیز آراسته شد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
رشته ای که درون جهاد کشاورزی قرار گرفته و در حال پوسیدنه باید هم از صنف گل فروشها کسب اجازه کنه. عاقبت ماندن در جهاد کشاورزی عواقبی بهتر از این هم نداره. قابل توجه افرادی که از پیوستن به وزارت بهداشت یا مستقل شدن سازمان دامپزشکی جلوگیری میکنند. تنها رشته دکتری که در وزارت علوم باقی مونده و آموزش اون به وزارت بهداشت سپرده نشده دامپزشکیه. از یک طرف پذیرش بالای دانشجو و از طرف دیگه اسارت سازمان دامپزشکی در وزارت کشاورزی روز بروز به این رشته داره صدمه میزنه . یک بار برای همیشه به این بی عدالتی و ضعف و بی حرمتی ها به این رشته پایان بدید و خواستار پیوستن آموزش دامپزشکی به وزارت بهداشت بشید و سازمان دامپزشکی رو با حفظ استقلال به وزارت بهداشت ملحق کنید. تا کی سکوت و بی تفاوتی .هم رشته و هم دل ها حرکتی نشون بدید . کمپینی ایجاد کنید و خواستار اعمال حقوق قانونی خودتون بشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
دکتر کوشکی و دکتر شریعتی مثل شیر پشت همه دامپزشکا واستادن. فقط محض اطلاعتون بگم یکی دو روز پیش هم از طرف شهرداری به مطب بنده مراجعه کردند و گفتن باید از اول امسال عوارض شهرداری هم بدی. اگه کوتاه بیایم تا 2 روز دیگه حتما میگن باید تجاری هم بشیم. مگه ما جزو خدمات بهداشت و درمان کشور محسوب نمیشیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
فردا اتحادیه گچ فروشان و مصالح ساختمانی مدعی می شوند چنانچه خواستید قسمتی از بدن حیوان را گچ بگیرید باید از ما پروانه داشته باشید . همین که اتحادیه گل( gel) فروشان سر بختمون نیامده بریم خدا را شکر کنیم.
حسین ترابی
|
United States of America
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
ای کاش من هم یک راننده کامیون بودم!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
همکاران عزیز و بزرگوار
هر کاری راهی دارد
اولا باید قبول کرد که پت شاپ یک فروشگاه است

اما راهکار قانونی:

فقط باید همکاران مشهد ، درخواست جداسازی اتحادیه را بدهند و اتحادیه پت شاپ را تاسیس کنند و خودشان هم آن را مدیریت کنند.
.......پزشک
|
Canada
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اتفاقا از آنجایی که مسئولین دامپزشکی گل هستند اتحادیه صنف گلفروشان در جهت صیانت از این گلهای نایاب وارد داستان شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
پدر بزرگی داشتم که چند سال پیش فوت شد ، همیشه این ضرب المثل رو در رابطه با همچین مواردی به کار می برد ،تا خر نباشه خر سوار هم نیست . تو شهری که من دارم کار میکنم شهرداری نامه داد تشریف بیارید برای تشکیل پرونده حق کسب و پیشه ، همه شش همکار بخش خصوصی دامپزشک اعم از داروخانه ،درمانگاه و مرکز واکسیناسیون نامه رو جلوی مامور شهرداری پاره کردند و با پیگیری از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان و نظام دامپزشکی استان و فرمانداری شهرستان قضیه تمام شد. حالا برخی حضرات دامپزشک در مشهد بجای پیگیری ظلمی که به ایشان میشود از طریق قانونی و اتحاد ، تصویر مدارک مجوزی که از یک اتحادیه بی ربط به کار دامپزشکی رو در سایت میگذارند. واقعا برای این افراد باید تاسف خورد . تا کی قراره تو سرتون بزنند و هیچ کاری نکنید . واقعا که از ماست که بر ماست . ناسلامتی مدیرکل استان خراسان رضوی رئیس نظام دامپزشکی استان هم بوده .............. دامپزشک باید بره از اتحادیه گل فروشان مجوز بگیره ؟ اگر هم میگید قانونه ، قبول . ولی شرط اول پذیرش قانون عقلایی بودن اونه بزرگواران .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
آقایون چرا ناراحت میشین؟! خوب اگر دو تا یک تر و ماده با هم عقد کردند کجا باید بزن گل بگیرن؟! می تونن بزن از گلفروشی آدما گل بخرن؟! انصاف خوب چیزیه والله!
ناشناس
|
France
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
البته بیش از این هم از اداره دامپزشکی انتظار نمی ره.نظام هم که خدا را شکر فکر به فکر وصول حق عضویت های عقب افتاده خودش هست.پس تنها فقط یه کار می ماند اون هم همبستگی بهش خصوصی دامپزشکی به هم و اعتراض عملی و پیگیری جدی این بخشنامه مضحک. اگر این موارد از بین نرود از فردا هر صنفی می خواد اخطاریه بفرسته.
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
به نظرم باید بذارن پلمبشون کنن. مرگ یه بار شیون یه بار.
ناشناس
|
Hungary
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
واقعا خوشحالم که از دامپزشکی رفتم
hosein 44
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
وقتی که تمام هم و غم نظام دامپزشکی شده تقابل با سازمان و شکایت به ارگانهای مختلف برای ترجیح قانون نیم بند ماده 2 نظام دامپروری و کشاورزی به قانون دامپزشکی، و هیچ توجهی به این مشکلات نداره ، باید منتظر این پیامدها هم میبودید... افسوس...
امییر از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
توی استان ما که مجوز پت شاپ را باید از اداره اصناف و رسته فروش خوراک دام و طیور دریافت کنند. برای داخل کلینیک هم که سازمان نامه داده نیازی به پروانه ندارند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
انحطاط و سقوط روز افزون دامپزشکی در وزارت جهاد کشاورزی پایانی ندارد!

قابل توجه آن استاد محترمی که در برج عاج و برخوردار از رانت نشسته و بی خبر از مشکلات دامپزشکان از تداوم اسارت دامپزشکی در وزارت جهادکشاورزی پشتیبانی می کنند و می گویند که در وزارت بهداشت دامپزشکان تحقیر می شوند!

در حالی که همین الان دامپزشکان برخی از مهمترین پستها را در وزارت بهداشت بر عهده دارند و بیشترین حمایت ها را هم در مجلس کنیسیون بهداشت از دامپزشکان به عنل می آورد.
نظر شما
ادامه