کد خبر: ۴۴۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه‎ای اعلام کرد : پیرو انتشار نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ 4/4/89 در سایت سازمان، باستحضار می‌رساند آن دسته از داوطلبان که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند مراتب را حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ درج در سایت سازمان (30/9/89) ، کتباً با ذکر آدرس و شماره تلفن به دبیرخانه سازمان به نشانی تهران- خیابان ولی‌عصر(عج)، دوراهی یوسف‌آباد، ابتدای خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی صندوق پستی 6349/14155 ارسال یا تحویل نمایند.
نتیجه اعتراض پس از بررسی در کمیته ذیربط، متعاقباً به صورت کتبی به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.
خواهشمند است از مراجعه حضوری به دفاتر سازمان جداً خودداری فرمایید. بدیهی است درخواست‌هایی که به سایر دفاتر و بعد از موعد مقرر ارسال شود، قابل رسیدگی نمی‌باشد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
اعتراض کنیم که باز هم ....؟ باز هم سرخورده بشیم باز هم ناامید بشیم؟
برای من یکی بس است!!!!!
به قول یکی از بزرگان ........
دکتررضا
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
سلام به همه دوستان و تشکر از زحمات عزیزان همکار در حکیم مهر
من هم جزو پذیرفته شدگان مرحله اول و ذخیره شدگان!!! مرحله نهایی آزمون استخدامی هستم.نظرات دوستان رو خوندم.اونایی که اعتراض دارن،به کی میخوان اعتراضشو اعلام کنن. به کی؟! به اونایی که ........... می گویند ان شاءالله دفعه بعد قبول میشید تموم شد و رفت!!! به همین سادگی؟مگه من و امثال من چقد باید میخوندیم چقد باید استرس میکشیدیم؟چقد باید زحمت میکشیدیم. چقدر ؟! والله من که خودم شخصا کم نذاشتم به خدا یادم هست انقد مطالعاتم زیاد بود که سئوالات تخصصی آزمون کتبی برام مسخره میومد. خلاصه قبول نشدم و نشدیم. تو این ماه حزن و اندوه، ............... ........ سپردمشون به ابا عبدالله و ابالفضل العباس علیهماالسلام.
دامپزشک
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
اعتراض آب در هاون کوبیدن هست ....
نظر شما
ادامه