کد خبر: ۴۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دکتر پایکاری معاون پژوهشی موسسه واکسن و سرم سازی رازی همراه چند تن از کارشناسان این موسسه از بخش آزمایشگاهی مرکز بررسی بیماریهای طیور دوک دیدن کرد.
در طی این بازدید که دکتر مختاری مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و هیئتی از کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران وی را همراهی می کردند، دکتر مختاری در خصوص روند ساخت و تجهیز این مرکز تحقیقاتی مطالبی را عنوان کرد و خاطر نشان ساخت تامین نیروی انسانی و تجهیز کامل این مرکز مهم‌ترین مشکل موجود این مرکز محسوب می شود.
در ادامه کارشناسان اعزامی از موسسه واکسن و سرم سازی رازی از آزمایشگاه مستقر در اداره کل دامپزشکی استان مازندران بازدید کردند.
دکتر پایکاری توان آزمایشگاهی استان مازندران را قابل قبول دانست و گفت: بخش پژوهشی موسسه رازی آمادگی دارد تا با حضور کارشناسان آزمایشگاهی خود به مشکلات موجود و مطروحه توسط کارشناسان استان مازندران در ارتباط با تولید واکسن های دام و طیور ساخته شده توسط این موسسه پاسخ گوید. 

نفر سمت چپ : دکتر حبیب الله پایکاری / معاون موسسه رازی

 

خبر مرتبط :

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
-
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
0
0
چندسئوال دارم : 1- دكتر پايكاري تحصيلاتش چيست؟ و چه اطلاعاتي در مورد مركز بررسي بيماريهاي طيور دارد؟
2- اگر كسي در يك مجموعه اطلاعاتش در مورد دامپزشكي صرفاهماهنگ كننده جلسات مرتبط با دامپزشكي است به چه دليل موسسه رازي اين شخص را اعزام كرده است؟ .............................
3- قرار بود 3 ماه پيش .............. شود به دليل عدم ........ ايا اين كار ترفندي براي گم شدن پرتقال فروش نيست؟؟؟؟
نظر شما
ادامه