کد خبر: ۴۶۴۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر


سرعت دسترسی دامداران به مراکز خدمات درمانی دامپزشکی در آذربایجان غربی کمتر از یک ساعت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرنگاران جوان، مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: در مواقع بروز بیماری دامها، ساختار و سازوکار فعالیت‌ها به دامپزشکی استان به گونه‌ای است که میانگین دسترسی دامداران حتی در دورترین نقطه هر شهرستان به کارشناسان زیر یک ساعت خواهد بود.

«دکتر داهیم» با اشاره به اینکه پوشش خدمات بهداشتی و درمانی در دامداری‌ها در استان به صورت صد در صد است، افزود: در بخش نظارت بر فرآورده‌های گوشتی از مزرعه تا سفره در بخش گوشت سفید ۹۰ درصد و در گوشت قرمز ۵۰ درصد است.

وی در تشریح دلیل ۵۰ درصد بودن نظارت‌ها بر گوشت قرمز اضافه کرد: در بحش گوشت قرمز، چون مقوله واردات و بعضا کشتار‌ها خارج از پوشش دامپزشکی صورت می‌گیرد، درصد پوشش نظارت کارشناسان دامپزشکی به ۵۰ درصد کاهش می یابد.

 داهیم ادامه داد: ۵۵۰ مرکز بهداشتی و درمانی مربوط به بخش خصوصی یارگیر دامپزشکی برای کنترل مداوم این انواع بیماری دامی هستند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
و میزان درامد ماهیانه در اثر تکرر درمانگاه یک میلیون
ایران برره گونه اداره می شود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
2
دکتر داهیم نیمه پر لیوان رو نگاه کردند،فقط فرقش اینه که لیوان قسمت خالی اش دامپزشکان بدبخت هستن.این یعنی زیادی بیش از حد دامپزشک در منطقه و انحطاط شغلی،برای ادارات دامپزشکی این مهم نیست که دامپزشک درآمد واقعی داره یا مفت کار می کنه،مهم اینه که منطقه راضی باشه و کارها خوب انجام بشه.دولت و وزیر کار و وزارت آموزش هر کدوم با بهانه ای کنار کشیدن،مجلس هم که دست دولته.این دامپزشک بدبخت چطور باید از این منجلابی که این چند دسته به راحتی ایجاد کردن خلاصی پیدا کنه!!!؟درسته فیدبک ازدیاد باعث می شه خیلی از دامپزشکها با پذیرفتن دردسرها و هزینه های زیاد تغییر شغل بدن،ولی این در کشوری که مثلا به صورت جمهوری اداره می شه ودولت و مجلس و وزیر کار و وزیر آموزش داره،تغییر شغل به علت اهمال کاری و بی مدیریتی مسئولین بالارتبه،بدترین راه حل هست که در بدوی ترین و برره ترین جوامع ما قبل تاریخ هم به این شکل مسئله حل می شد.
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
با سلام. ............ یک مسوول .................. باید پاسخگوی انتصابات نابجا، تفویض اختیارهای نادرست، لغو مجوزهای مایه کوبی همکاران درستکار و جلسات ناکارآمد اداری باشند.
نظر شما
ادامه