کد خبر: ۴۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
در آیین معارفه رئیس نظام دامپزشکی استان مرکزی عنوان شد:
«دکتر مریم همت‌زاده» و «دکتر نگین مظفری» به عنوان رؤسای شورای نظام دامپزشکی استان‌های چهارمحال و بختیاری و کردستان معرفی شدند ...

حکیم مهر: در چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی، «دکتر مریم همت زاده» به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری و «دکتر نگین مظفری» به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان کردستان معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر امیر عباس جعفری» معاون آموزشی، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور روز دوشنبه در حاشیه آیین معارفه رئیس نظام دامپزشکی استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک گفت: 75 هزار پروانه بهداشتی مراکز نگهداری دام در 6 سال اخیر به استناد قانون افزایش بهره برداری در کشور صادر شده است؛ 8 هزار پروانه بهداشتی نگهداری دام در سال جاری صادر شده است.

وی بیان کرد: به استناد 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر نظام جامع دامپروری از سال 88 و قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی از سال 89، وظیفه صدور پروانه بهداشتی اماکن دامی و خدمات صنفی درمانگاه ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و کلینیک های دامپزشکی کشور به سازمان نظام دامپزشکی کشور واگذار شده است.

معاون آموزشی، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور ادامه داد: این سازمان به عنوان نهادی مردمی وظیفه رسیدگی به تمام امور مربوط به فعالان بخش خصوصی دامپزشکی کشور را عهده دار است.

جعفری اظهار داشت: این سازمان به موجب قانون از سال 76 شکل گرفته و تاکنون حدود 38 هزار نفر از دامپزشکان و سایر رده های مرتبط دامپزشکی به عضویت این سازمان درآمده اند.

وی گفت: رسیدگی به تخلفات صنفی، آموزش و امور رفاهی از مهمترین وظایف سازمان نظام دامپزشکی کشور است.

معاون آموزشی، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور درنشست معارفه رئیس جدید نظام دامپزشکی استان مرکزی گفت: دوره چهارم انتخابات شورای نظام دامپزشکی کشور برای نخستین بار به صورت ملی و به شکل الکترونیک 23 آذرماه امسال در کشور برگزار شد.

جعفری عنوان کرد: میزان مشارکت در این انتخابات 55 و سه دهم درصد در کشور بود و مشارکت استان مرکزی در این انتخابات 73 و نیم درصد بود.

وی گفت: استان مرکزی دارای حدود 800 نفر عضو در نظام دامپزشکی است که 300 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

معاون آموزشی، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور ادامه داد: 24 نفر در استان مرکزی نامزد شرکت در این انتخابات شدند که 10 نفر از آن ها از بخش دولتی و 14 نفر از بخش خصوصی بود و در پایان 6 نفر از بخش دولتی و 2 نفر از بخش خصوصی به این شورا راه یافتند.

جعفری تصریح کرد: در استان مرکزی نامزد زن برای حضور در این شورا وجود داشت اما در زمره راه یافتگان به این شورا نبود‌.

وی یادآور شد: 2 بانوی دامپزشک از استان های کردستان و چهارمحال و بختیاری در کشور به چهارمین دوره شورای نظام دامپزشکی راه یافتند که به دلیل نگاه بلند دولت در به کار گیری بانوان در رده های مدیریتی، هر 2 بانو به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان های ذکر شده انتخاب شدند.

معاون آموزشی، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور اضافه کرد: استان مرکزی در زمینه آموزش نیز جزو استان های پیشرو است و بحث توجه به دانش روز به ویژه فناوری های نو در بین اعضای شورای نظام دامپزشکی باید بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این آیین «دکتر احمد اصلانی» به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی معرفی و از خدمات «دکتر احمد میرزایی» و اعضای دوره سوم شورای نظام دامپزشکی این استان تقدیر شد.

استان مرکزی با 12 شهرستان و یک هزار و 539 روستا، دارای 899 واحد پرورش طیور، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

  

 
 
 
 
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
پس بقیه اعضای نظام استان مرکزی کجا هستند ؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
بقیه رفتن گل بچینند خدا نکنه فکر کنید به خاطر انتخاب نشدن ریس باشه دنبال مشکلات صنف بوده و استعفا داره اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
نیروی انتظامی برای میانجگری و جلوگیری از تشنج اونجا دعوت شده اند !!؟؟
دامپزشک خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
لطفاسندسارمان نظام دامپزشکی راهم دردفترخانه اسنادرسمی به نام خودتون بزنیدبره تااین بحثها تمام بشه ورییس سازمان جشن پیروزی بگیره!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
سند زدن رو خوب اومدی دامپزشک خسته
نظر شما
ادامه