کد خبر: ۴۶۶۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر


معاون سلامت دامپزشکی استان البرز گفت که بار گوشت حمل شده توسط هواپیمای بوئینگ 707 که صبح امروز در منطقه مشکین دشت استان البرز دچار سانحه شد، جمع آوری و معدوم می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر حسین طرق» روز دوشنبه افزود: هواپیمای بوئینگ 707 کشورمان که صبح امروز در منطقه مشکین دشت کرج دچار سانحه شد، حامل 30 تن لاشه گوشت گرم گوسفندی از کشور قرقیزستان بود.

وی اظهار داشت: تمام این محموله هم اکنون توسط کارشناسان این اداره کل در حال جمع آوری و حمل به سمت مرکز دفن زباله کرج می باشد.

وی گفت: این محموله امروز به صورت بهداشتی و اصولی معدوم سازی می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز از امحای گوشت‌های خارج شده از هواپیمای سقوط کرده در زیبادشت البرز خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سیدمجید موسوی» در محل حادثه سقوط هواپیمای باربری در منطقه زیبادشت استان البرز در مورد محموله بار گوشت هواپیما اظهار داشت: هماهنگی لازم انجام شد تا با همکاران دامپزشکی  لاشه‌های گوشت خارج شده از هواپیما به وسیله کامیون به منطقه مخصوص منتقل و امحا شود.

وی افزود: فعلا میزان این گوشتها اعلام شده که ۳۰ تن است و باید مدارک مورد نظر از مبدا نیز چک شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه این گوشت‌ها اصلا قابلیت مصرف ندارند، بیان کرد: این گوشت از مبدا محل سقوط هواپیما تا محل امحا توسط کارشناسان مشایعت می‌شود و دامپزشکی در این زمینه نظارت می‌کند.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
فقط بنده خدا تاکید داره دفن کنن. بابا بفرمایید مشکلش چیه مصرف بشه. ای کاش کمی در ارائه گزارش ٬ علمی تر پاسخ داده بشه.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
شايد بشه براي سگهاي بي سر پناه استفاده بشن، اگر الوده نشدن به مواد اتش خاموش كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
چرا با وحودی که دلالان رانت خوار سالی 10 میلیارد دلار ارز یارانه ای به بهانه تامین نهاده های دامی می گیرند کشور بازهم نیازمند واردات گوشت است و مردم هم نمی توانند از شدت گرانی گوشت مورد نیاز رشد فرزندان خود و سلامتی آنها تهیه کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
البته این 10 میلیارد دلار به جیب سلطان معروف واردات نهاده های دامی می رود!
و باز برای واردات حدود 150 هزار تن گوشت قرمز معلوم نیست که چند میلیارد دلار دیگر این دفعه به جیب سلطان گوشت واریز می شود؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
واردات گوشت منجمد اصلا به صلاح نیست.

بایستی دام زنده با دلار ازاد و غیر یارانه ای توسط بخش خصوصی در کشور خارجی خریداری شود و پس از گذراندن مدت زمان معین قرنطینه مرزی سازمان دامپزشکی ایران در کشور صادرکننده و انجام مایه کوبی و تست های کلینیکال پاتولوژی اجازه ورود به بندر مرزی دورافتاده ایرانی را پیدا کنند و بلافاصله پس از استراحت سفر در همان بندر ایرانی در کشتارگاه مجهز گوشت بدون استخوان گرم و کاملا تازه به قیمت تمام شده خریداری و به صورت سهمیه بندی از طریق کد رهگیری بسته های گوشت با ارائه کارت یارانه پروتئین بین مردم توزیع شود.

در وضع فعلی گوشت یارانه ای را مافیای گوشت وارد می کند و فقط مقدار محدودی به دست نیازمندان می رسد و بیشتر آن وارد رستوران ها، کبابی ها و یا وارد مرزهای کشور برای قاچاق به کشورهای همسایه می شود!
نظر شما
ادامه