کد خبر: ۴۶۷۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


«دکتر علی شهرآیینی» رئیس اداره دامپزشکی ملارد از صدور حکم برای متهم کشتارکننده الاغ در یکی از روستاهای شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی ملارد، شهرآیینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارشات واصله و تحقیقات کارشناسان این اداره مشخص گردید فردی در نزدیکی یکی از روستاهای توابع شهرستان ملارد اقدام به نگهداری و کشتار الاغ نموده است.

طی بازرسی های صورت گرفته توسط واحد حقوقی این اداره تعداد 18 راس الاغ زنده، ادوات کشتار و 2 عدد کله الاغ کشتار شده در واحد مذکور کشف گردید.

وی گفت : موضوع بلافاصله از طریق مراجع قضایی پیگیری و طی بازجویی ابتدایی مامورین انتظامی متهم عنوان نمود که گوشت الاغهای ذبح شده جهت غذای سگ به فروش رفته است.

لذا باتوجه به شواهد موجود در واحد متهم جهت انجام اقدامات تکمیلی بازداشت گردید و با عنایت به ارایه مدارک و مستندات واحد حقوقی این اداره و گزارش مراجع انتظامی، کشف بقایای حیوانات ذبح شده و اقرار متهم بزهکار بودن وی محرز و به 6 ماه حبس تعزیری درجه 6 محکوم گردید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
خداییش خیلی ضایع است ها هم بندی ش ازش بپرسه جرمت چیه، بگه الاغ کشتم دادم به خورد مردم. فکر کن زن و بچه های هم سلولیاش هم از همون گوشتا خورده باشن.
ناشناس
|
Czechia
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
با این وضع اسف بار اقتصادی باید هم این داستانها رو شاهد بلشیم
نظر شما
ادامه