کد خبر: ۴۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:
«دکتر محمدنعیم امینی‌فرد» افزود: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی نتوانسته‌اند بحران افزایش قیمت گوشت را مدیریت کنند ...

حکیم مهر: نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بی تدبیری جهاد کشاورزی در تامین گوشت مناسب را علت افزایش کشف گوشت های غیرمتعارف مانند الاغ دانست و گفت: واردات گوشت قرمز با ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروش با قیمت ۱۲۰ هزار تومانی نشان از ناکارآمدی بدنه دولت دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «دکتر محمد نعیم امینی فرد» در واکنش به کشف گوشت الاغ در بندرعباس با بیان اینکه با افزایش بحران های اقتصادی بی اخلاقی ها و تخلفات در اغلب حوزه ها افزایش می یابد، گفت: نهادهای نظارتی باید با نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه گوشت به گونه ای عمل کنند که امکان وقوع چنین تخلفاتی به صفر برسد؛ همچنین دستگاه قضا باید برخورد قاطعی با متخلفان و سودجویان داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: سازمان استاندارد، وزارت بهداشت و صنعت، معدن و تجارت در این رابطه وظیفه سنگینی دارند و باید با همکاری مناسب، از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری کنند.

بی تدبیری جهاد کشاورزی در تامین گوشت مناسب، علت افزایش کشف و فروش گوشت های غیرمتعارف (الاغ) در کشور

وی بی تدبیری جهاد کشاورزی در تامین گوشت مناسب را علت افزایش و کشف گوشت های غیرمتعارف مانند گوشت الاغ در کشور دانست و افزود: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی نتوانسته اند بحران افزایش قیمت گوشت را مدیریت کنند و همچنین جهاد کشاورزی تاکنون نتوانسته گوشت با قیمت مناسب را علیرغم تخصیص منابع قابل توجه از سوی دولت و مجلس تامین و فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: وقتی گوشت با ارز 4200 تومانی وارد و با قیمت 120 هزار تومان به فروش می رسد نشان از بی عرضگی و ناکارآمدی بدنه دولت دارد در این رابطه دولت باید سازوکارهای لازم را برای تامین مواد غذایی سالم اتخاذ کند تا مواد غذایی ناسالم و نامتعارف وارد زنجیره غذایی مردم نشود.

امینی فرد ادامه داد: اینکه منابع لازم برای تامین گوشت اختصاص داده شده اما همچنان مردم باید گوشت 120 هزار تومانی بخرند نشانه سوء مدیریت جهاد کشاورزی است که نتوانسته به وظیفه خود به درستی عمل کند.

 
 
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
6
اگر سو مدیریتی وجود داره چرا با هر بار استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با مصلحت و لابی گری تمام رای های استیضاح کننده ها باطل میشه. واقعا اگر کسی توان انجام کارو اموری رو نداره چرا باید باز هم به کارش ادامه بده؟ دامپزشکی هم هیچ گونه آزادی و اختیاری نداره چون در دل وزارت کشاورزی منزوی شده و استقلالی نداره. خلایق هر چه لایق. از ماست که بر ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
3
الاغ که خوبه با تصمیمات اخیر وزیر و ناکارامدی سازمان دامپزشکی خصوصا معاون سازمان گوشت هایی به خورد مردم خواهند داد که اگر مراحل تولید را ببینید لب نخواهید زد ناظران سربازان بی ادعا مبارزه با فساد در غذای مردم هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
2
البته وزیر کار هم بی خیال تر از این یکی هست.وزراء فقط حقوق می گیرن.علت اینه که گزینش بر اساس یه چیزهای دیگه است نه بر اساس توانایی های فرد.شایشته سالاری در ایران نداریم.روابط سالاری و هر چقدر طرف در چاکری خوش خدمت باشد،ملاک گزینش هست.چون مردم واقعی در ایران اصلا اهمیتی ندارن و در مقابل خطاهای سران،کسی یا گروهی حق شکایت و اعتراض و تنبیه و این قبیل کارها رو ندارن این مسائل پیش میاید.
دكتر هوشيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
3
متاسفانه كار از بي لياقتي گذشته و به خيانت و رانت رسيده است.
اينكه اين مشكلات وجود دارد هيچ تعجب ندارد، تعجب اين است كه چرا هيچ برخوردي با بي لياقت ها و رانت خواران و خائنين به مردم نمي شود. بعضي از اين مسئولين ، توان گرداندن يك مرغ فروشي و قصابي را ندارند چه برسد به تصميم گيري و سياست گذاري در مورد توليد پروتئين حيواني يك كشور 80 ميليوني.
اين نمايندگان محترم اگر يك بار چشم بر پيشنهادات قبل از راي گيري در مورد استيضاح ببندند بزرگترين خدمت را به مردم كرده اند. ولي افسوس كه آنهايي كه بايد بيدار باشند يا خواب هستند يا خود را به خواب زده اند.
با احترام - دكتر هوشيار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
2
اگر دهها وزیر کارکشته تر از حجتی هم بیاد درراس وزارتخانه ، باز مشکل حل نخواهد شد . چون بدنه سیستم واردات گوشت و .. فاسد ه و هرکی بیاد دراون سیستم حل خواهدشد .
دزدهای بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
2
ایران بیشتر درگیر دزدی های افراد فرصت طلب و سوء استفاده گری هست که با راه هایی مثل رشوه،نفوذ،روابط،پست و موقعیت و این قبیل روزنه ها به راحتی نقشه های دزدی خود را پیاده می کنن.اونها از کشور می دزدند،دولت برای جبران از مردم می گیره مثل ده برابر کردن عوارض خروج از کشور،شهرداری ها،...
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
دیروز شرکت سایپا دیدم مدیران محترم به هم میگفتن این گوشتها هر روز میارن براتون بگیریم؟مدیر محترم هم با اکراه میگفت باشه بگیر
بعش شروع میکرد ماشینشو میفروخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
1
خدا خیرتان دهد دامداران و کشاورزان پدرشان درآمد تا شما متوجه شوید که وزیر واردات کشاورزی بدلیل سو مدیریت چه بلایی سر این کشور آورده ، اگر تا فرصت باقی است مجلس کاری نکند دیگر برای افسوس خوردن خیلی دیر خواهد شد.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
آقای دکترامینی فردعزیز سلام
اگر این مطلب را می خوانید توجه داشته باشید مشکل اززمانی آغازمی شود که جایگاه بهداشت با تولید عوض شده چون نظارت بهداشتی دروزارت جهاد نباید باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
اتفاقا دکتر امینی فرد از پزشکان متخصص است که به شدت از انتقال سازمان سلامت محور دامپزشکی از وزارت رانت پرور جهادکشاورزی به صورت مستقل به زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت حمایت می کند و در همین حکیم مهر مصاحبه اش پخش شده است.
کشور ما به چنین مسئولان روشن ضمیری نیازمند است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
1
شماچقد سادهاید . این یه مانور بود برای انحراف اذهان . با تغییر نظر حهاد برای اعزام دامپزشک . استیضاح هم منتفی میشه برادرمن
نظر شما
ادامه