کد خبر: ۴۷۷۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

امام جمعه مشهد گفت: کسی که با معیشت مردم قصد پولدار شدن دارد جنایتکار به تمام معنا است و باید با او برخورد قاطع شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «آیت الله سید احمد علم الهدی» در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: آن‌کس که با معیشت مردم قصد پولدار شدن دارد جنایتکار به تمام معنا است، چون با سنگدلی از رزق مرد و زن و کودک می‌زند تا به مال برسد و️کسی که باگرسنگی یک طفل می‌خواهد پولدار شود از قاتل یک کودک بی رحم‌تر است و باید برخورد قاطع با او شود.

وی افزود: هرکس جنسی را انبار و از دسترس مردم خارج کند تا گران شود بعد بفروشد این مصداق احتکار شرعی است.

امام جمعه مشهد گفت: نظارت بر معیشت مردم نظارت بر بزرگترین جنایتکاری‌هایی است که انجام می‌شود، چون یک فرد بی‌رحمی آمده و با رزق و معیشت مردم می‌خواهد به سرمایه و پول برسد پس برخورد قاطعانه را می‌طلبد.

آیت الله علم الهدی افزود: مردم در این ایام آخر سال درگیر مسائل معیشتی اند و نگرانی ما از این مشکل در ایام نوروز و حضور زائرین سال نو و ماه رجب است و اگر مسئله تهیه ارزاق مردم پیگیری نشود دچار مشکل می‌شویم.

وی ادامه داد: مشکل گوشت بخاطر تحریم نیست بخاطر فساد برخی مسئولین و دست اندرکاران این موضوع است والا این مشکل قابل حل است، مشکل افرادی هستند که با گرسنگی مردم می‌خواهند پولدار شوند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
3
به امید روزی که سیاست پاشو از زندگی مردم بکشه بیرون. مردم یادشون نمیره برخی از ائمه جمعه محترم دوره های قبل ریاست جمهوری میگفتن ایرادی نداره مردم گوشت نخورن اشکنه!!!!!!!! بخورن. روزی یبار غذا بخورن. ولی امروز به یاد معیشت مردم افتادن. اون روزی که این حرف ها زده شد اگر جلوی بی تدبیری ها گرفته میشد وضع مملکت الان این نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
40 سلل است که به نام حمایت از تولید و مردم مصرف کننده سالیانه میلیاردها دلار به جیب دلالان واردکننده می رود و این ............. با حمایت وزارت جهادکشاورزی با تزریق قطره چکانی نهاده های دامی، فروش آنها در بازار آزاد و جلوگیری از تولید و فروش خوراک دامی در کشور و تحمیل قیمت های پایین تر از هزینه های تمام شده،
مرغداران و گاودلران و گوسفندداران را به خاک سیاه نشانده اند و باعث وابستگی کشور به خارج شده اند.
نظر شما
ادامه