کد خبر: ۴۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر


فرماندار تفرش گفت: دامپزشکی نقش مهمی در تأمین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دارد

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیار آفتاب، «حمیدرضا فراهانی» فرماندار تفرش در مراسم تكريم و معارفه سرپرست جديد شبکه دامپزشكي شهرستان تفرش که در محل دفتر فرمانداری تفرش برگزار شد به شرایط ویژه شهرستان در بحث دامداری و کشاورزی اشاره کرد و افزود: دامپزشکی نقش مهمی در تأمین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دارد و در مبارزه با بیماری‌های مذکور مجموعه دامپزشکی شهرستان تفرش عملکرد خوبی داشته است.

تأمین سلامت مواد غذایی نقش مؤثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این مراسم به تشریح فعالیت‌های دامپزشکی پرداخت  و تصریح کرد: به‌غیر از مبارزه با بیماری‌های مشترک که درصد قابل‌توجهی از فعالیت‌های دامپزشکی را به خود اختصاص می‌دهد ، تأمین سلامت مواد غذایی نیز که نقش مؤثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند بر عهده این دستگاه است .

«دکتر شانقی» بخش مهمی از سلامت جامعه انسانی را مدیون تلاش‌های دامپزشکی درزمینهٔ مبارزه با بیماری‌های ها دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح بهداشتی، تأمین بهداشت دام  و نظارت بر تولید فرآورده‌های خام دامی سالم از وظایف دامپزشکی است.

این آئین که با حضور فرماندار تفرش و مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد از زحمات و تلاش‌های «کاظم ظهیری» تقدیر و «مهرداد آقازاده بالـدرلو» به‌عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تفرش منصوب شد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
کی میخاد وقتش برسه ی دکتر رئیس اداره تفرش بشه
نظر شما
ادامه