کد خبر: ۵۰۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - برخی از کاندیداهای انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی نظام دامپزشکی از میان سایر رده های دامپزشکی به نحوه برگزاری انتخابات و نظارت بر آن انتقاد داشتند.

آنان از اینکه در این دوره نیز مانند دوره‎های قبل علیرغم وعده‎های داده شده ، سایر رده‎های دامپزشکی با دامپزشکان با مدرک دکترای عمومی و تخصصی به رقابت می‎پرداختند گلایه داشتند.

به گفته آنان قرار بود با اصلاح آئین نامه انتخابات ، سایر رده‎های دامپزشکی به صورت جداگانه ارزیابی و در صورت کسب آراء لازم به عضویت شورای مرکزی درآیند.

یکی از کاندیداها در همین زمینه با ابراز انتقاد به دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در محل برگزاری انتخابات ، نظارت بر انتخابات در این دوره را ضعیف‌ترین نوع نظارت دانست که دکتر آقامیری نیز در پاسخ به وی گفت : ما کاره‎ای نبودیم و این موضوع به هیأت نظارت مربوط است و البته آنها هم سعی کردند بهترین کار را انجام دهند و ضعیف ترین سطح نظارت دانستن و اینگونه قضاوت در مورد کار آنان کم لطفی است.

یکی دیگر از کاندیداها هم با ابراز گلایه از نحوه گزینش نمایندگان استانی برای حضور در مجمع از در نظرگرفتن برخی مصالح برای معرفی نمایندگان استانی خبر داد!

وی سایر رده های دامپزشکی را مظلوم دانست و افزود : متأسفانه به سایر رده های دامپزشکی اهمیتی داده نمی‎شود.

یکی از کاندیداها از میان سایر رده های دامپزشکی نیز در گفتگو با حکیم مهر در محل برگزاری انتخابات از عدم پاسخگویی رئیس سازمان نظام دامپزشکی به نامه‎ها و مطالبات وی به نمایندگی از سایر رده های دامپزشکی انتقاد کرد.

وی افزود : متأسفانه زمانی در دوره سوم شورای مرکزی برای ملاقات با رئیس سازمان نظام دامپزشکی اختصاص نیافت.

این کاندیدا تصریح کرد : بیشتر اعضاء سازمان نظام دامپزشکی از میان سایر رده‎های دامپزشکی هستند و بی‎توجهی به آنان صحیح نیست.

گفتنی است در حالیکه بسیاری از دامپزشکان منتظر شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات بودند و در جمع خود از سایررده‎های دامپزشکی فردی را نمی‎دیدند، مدیرمسئول حکیم مهر بصورت جداگانه با حضور در کنار سایر رده‎های دامپزشکی ، به تک تک مطالبات آنان گوش فراداد و قول داد مانند گذشته در پیگیری مطالبات آنان حداکثر تلاش خود را مصروف نماید.

دکتر محمد لطفی‎زاده همچنین از آنان خواست برای تبیین نقش و جایگاه سایر رده‎های دامپزشکی اولاً تحلیل‎های خود را در اختیار حکیم مهر قرار دهند و ثانیاً در پیگیری مطالبات خود فعال‎تر باشند.

وی ضمن تأکید بر یکی از بندهای پیشنهادی خود در فهرست برنامه‎های انتخاباتی در جهت تنظیم روابط حرفه‎ای، آمادگی خود را برای برگزاری نشستی با سایر رده‎های دامپزشکی به منظور بررسی مشکلات آنان و راهکارهای برون رفت از این مشکلات اعلام کرد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود ظهرابی
|
-
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
با تشکر از جنابعالی در خصوص درج مسائل چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی (به اصطلاح دامپزشکان) وهمچنین مشکلات سایر رده های دامپزشکی (60درصد اعضاء سازمان وفراموش شدگان این سازمان) اینجانب بعنوان نماینده سایر رده های استان اصفهان خواستار برگزاری جلسه ای با حضور کلیه اعضای سایر رده نظام دامپزشکی استانها جهت رسیدگی به مسائل ومشکلات آنها در تهران می باشم خواهشمندم همکاری فرمائید .
یک نفر
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
آفرین دکتر لطفی زاده عزیز گرامی که از سایر رده ها طرفداری میکنید

احتمالا برای سایر انتخابات آماده می شوید!! که طرفدار دارید جمع می کنید. چون که در انتخابات شورای مرکزی گویا 0(صفر) رای آورده اید!!!
مهدي
|
-
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
0
0
با سلام
اينجانب با خصوصيات....... آشنا هستم چون با اكثر اين افراد به مدت طولاني همكار بوده ام براي كليه افرادي كه با دامپزشكي ارتباط دارند متاسفم كه اين گونه شد چون هم .............. . دوستان اگر خواستند بيشتر ....... بدانند .........مطرح كنم. با حضور ....... در ... دامپزشكي كشور هنوز بايد فاتحه براي اين قشر بخوانيم
نظر شما
ادامه