کد خبر: ۵۰۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : وزیر جهادکشاورزی به همراه معاونت امور دام این وزارتخانه و رییس سازمان دامپزشکی کشور از مرکز تشخیص و آزمایشگاه غذا و داروی سازمان دامپزشکی بازدید کردند.
در این بازدید که در راستای ارزیابی و بازدید از فعالیت‌های تشخیصی و آزمایشگاهی مرکز تشخیص و آزمایشگاه غذا و داروی سازمان دامپزشکی کشور انجام گرفت، دکتر نیازی رئیس این مرکز گزارشی از اقدامات این مرکز در تشیخص سریع بیماری‌های طیور و ارزیابی باقیمانده‌های دارو و سموم و مواد خام دامی ارائه کرد.

دکتر خلیلیان وزیر جهادکشاورزی به اتفاق مهندس عباسی معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی در معیت دکتر دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور و دکتر فضایی مدیرکل دفتر طیور این سازمان در این بازدید 3 ساعته در جریان وظایف این مرکز قرار گرفته و با روند فعالیت‌های آزمایشگاهی تشخیص بیماریهای طیور و آزمایشگاه باقیمانده دارو و سموم از هنگام اخذ نمونه تا زمان پایان آزمایشات آشنا شدند.

دکتر خلیلیان پس از این بازدید به بیان نقطه نظرات فنی خود پرداخت و با تقدیر و قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران، از نحوه فعالیت این مرکز ابراز رضایت کرد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجفي
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
0
اين بازديد توسط دكتر نيازي و با كمك دكتر سلطاني ( دانشكده دامپزشكي ) كه با دكتر خليليان رفيق است برنامه ريزي شده بود تا بتواند جلوي تعويض .......... را بگيرد ولي افاقه نخواهد كرد عملكرد چنين مركزي ........... بايد بسيار قويتر از اين باشد. اگر نيسان شما در مسير نامناسب كوهستاني برايتان 200 كيلو بار هم برد قابل تقدير است ولي ظرفيت نيسان اگر راننده داشته باشد حتي در مسير خاكي و كوهستاني 200 كيلو نيست.( به گفته دكتر نيازي كمتر از 200 كيلو است به نظر همه كارشناسان و اهل فن آزمايشگاهي بيشتر است)
گمنام
|
-
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
به نظر شما در این میان چه کسی ....................
نظر شما
ادامه