کد خبر: ۵۲۶۶۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
«دکتر حسن برکتین» دومین چهره ماندگار دامپزشکی حیوانات کوچک:
«دکتر حسن برکتین» افزود: روزی که شروع به لرزش کرد و احساس کردم نمی‌توانم سوزن و نخ را بگیرم، خودم باید تشخیص دهم و کار را به افراد بهتر از خود بسپارم ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «استادی موفق است که دانشجویان او از خودش بهتر شوند.» این سخن تکیه کلام مردی است که دیشب به‌ همت جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک و با حضور متولیان حوزه دامپزشکی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

از جوانان می‌خواهد که با حقیقت کار کنند و تا زمانی که تجربه کافی پیدا نکردند، به حیواناتی که زبان ما را نمی‌فهمند، رحم کنند. اگر نمی‌دانند، سوال کنند. حتی اگر جلوی صاحب حیوان کتاب را باز کنند و از آن راهنمایی بگیرند بهتر از این است که کار خراب کرده و ۵ بار شکم حیوان را بازکنند و به نتیجه نرسند.

«دکتر حسن برکتین» می‌گوید: «تا زمانی که دست من نلرزد، هنر خود را حفظ می‌کنم و فعالیتم را ادامه می‌دهم. اما روزی که شروع به لرزش کرد و احساس کردم نمی‌توانم سوزن و نخ را بگیرم، خودم باید تشخیص دهم و کار را به افراد بهتر از خود بسپارم. خوشحالم از اینکه توانستم در این چند سالی که در دانشگاه بودم، همکاران عزیز خود را به صورتی که توانستم آموزش دهم.»

 

استاد برکتین در دوره دانشجویی دست من را گرفتند و به من آموختند که چگونه نخ بخیه را رد کنم

رئیس جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از برگزاری دومین همایش بزرگداشت چهره ماندگار دامپزشکی دام کوچک، گفت: «استاد برکتین چیزی برای اینکه بخواهیم در مورد ایشان به زبان بیاوریم، باقی نگذاشته‌اند.»

«دکتر فرخ‌رضا کبیر» ادامه داد: «ایشان در دوره دانشجویی دست من را گرفتند و به من آموختند که چگونه نخ بخیه را رد کنم و با حوصله هرچه تمام‌تر همه اینها را به ما یاد دادند.»

 

دکتر برکتین غیر از مباحث علمی در بحث صنفی هم آموزه‌های زیادی را برای ما فراهم کردند

در ادامه دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک با یادآوری اینکه سال گذشته به همت هیات مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک تصمیم گرفتیم که طی مراسمی از عزیزانی که در این حوزه خدمات شایانی عرضه کرده‌اند، تقدیر کنیم، گفت: «در اولین دوره از دکتر وشکینی کسی که در رادیولوژی و تصویربرداری هرچه داریم از ایشان داریم، قدردانی شد.»

 «دکتر ماهان بی‌طرف» ادامه داد: «امسال یک آکادمی تشکیل دادیم و از عزیزان فعال در این صنف نظرسنجی کردیم و بر اساس جمع‌بندی هیات مدیره، گزینه بهتری از دکتر برکتین وجود نداشت؛ ایشان با اکثریت مطلق نظر همکاران پیر و جوان در این قسمت انتخاب شدند و فرصتی شد که گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنیم.»

وی ادامه داد: «دکتر برکتین غیر از مباحث علمی در بحث صنفی هم آموزه‌های زیادی را برای ما فراهم کردند. بعضی از اساتید از محیط صنفی فاصله می‌گیرند و در این حوزه دخالت نمی‌کنند، اما دکتر برکتین غیر از بحث علمی و دانشگاه، به ما یاد دادند که استاد باید در بخش صنفی و مشکلات همکاران نیز استاد باشد و راهنمایی کند.»

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از سوی برخی متولیان دامپزشکی کشور، از خدمات دکتر حسن برکتین تقدیر به عمل آمد.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
1
چرا در دامپزشکی دولتی از حرفه دامپزشکی در زمینه دام کوچک یادی نمی شود ولی همانطور که می بینید مدیرکل دامپزشکی استان تهران و معاونت سلامت ایشان در این جمع حضور دارند؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
خدا رو شکر رویکرد مسئولین رو به تغییر است
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
1
0
جای دکتر رفیعی پور خالیست
ای کاش رییس سازمان و معاونینش هم حضور داشتند تا موجبات دلگرمی همکاران میشدند
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
بهتره یادی کنیم از اقای دکتر گرگین که در سالهای 70 تا 72 که در دانشکده دامپزشکی تهران، کاراموز بودیم، حضور داشتند و به مهنای یک استاد واقعی تبحر کاملی در عملیات پیچیده جراحی دامهای کوچک داشتندوبعدموردکم لطفی قرار گرفتند و از دانشکده کنار گذاشته شدند
دکتر محمد لطفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
بسمه تعالی سلام علیکم. ضمن ادای احترام به استاد گرانقدر جناب آقای دکتر برکتین که افتخار شاگردی ایشان را داشته و دارم از این اقدام که به حق از یک چهره ماندگار تقدیر بعمل آمد تشکر می کنم.
نظر شما
ادامه