کد خبر: ۵۲۷۶۷

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و معرفی یک واحد غذاخوری متخلف در این شهر خبر داد و گفت: بیش از 98 کیلوگرم گوشت چرخی با منبع و منشاء نامشخص کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر ایرج کاکایی» اظهار داشت: بیش از 98 کیلوگرم مواد چرخ شده و غیربهداشتی از یک واحد غذا خوری واقع در شهر کرمانشاه کشف، شناسایی و معدوم سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این میزان کشفیات طی گزارش ارجاع شده از تعزیرات صورت گرفته است، افزود: مقابله با متخلفان امر خدمات رسانی در جامعه به ویژه در عرصه غذا و بهداشت در دستور کار ما و از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در این راستا برای متصدی واحد متخلف تشکیل پرونده شد و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی و دادسرا ارجاع گردید.

این مسؤول با یادآوری اینکه 98 کیلوگرم ماده چرخ شده و فریز شده غیربهداشتی در شرایطی نامناسب نگهداری شده بود و دارای بوی بسیار بد و خونابه فراوان بود، خاطرنشان کرد: نامشخص بودن منشاء و منبع تهیه این ماده چرخ شده از جمله دیگر نشانه های غیرمجاز بودن آن بود که از ارائه آن به شهروندان کرمانشاهی ممانعت به عمل آمد. وی عنوان کرد: در راستای تامین سلامت غذای مصرفی همشهریان محترم هر نوع تخلف بهداشتی را به جد پیگیری می‌کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در استان با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تماس حاصل کنند، گفت: اداره دامپزشکی کرمانشاه در اسرع وقت به گزارش ارسالی و پیشنهادهای مطروحه پاسخ داده و به موضوع رسیدگی می‌کند.

 

 

نظر شما
ادامه