کد خبر: ۵۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار مازندران گفت: اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی استان مازندران در جلوگیری از بروز و شیوع بیماریهای دام و طیور رضایتمند است.
 دکتر سید محسن دستور در سفر یک روزه‌ به استان مازندران، ضمن بازدید از واحدهای فنی و اداری اداره کل دامپزشکی این استان با پرسنل این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور در این سفر که دکتر قدکچی معاون بهداشتی و پیشگیری و زارعان رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور وی را همراهی می‌کردند، در ملاقات با استاندار مازندران از مهندس طاهایی درخواست کرد تا با توجه به جایگاه ویژه اداره کل دامپزشکی مازندران، این مجموعه را در اجرای اهداف سیاست های سازمان دامپزشکی کشور و انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز برخی از بیماریهای شایع در استان، همچون گذشته یاری نماید.
وی جلوگیری از خروج مرغ زنده را از استان مازندران یکی از برنامه های مهم اجرایی این اداره کل برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک و همکاری صمیمانه استاندار مازندران بتوان از بروز و شیوع برخی از بیماریهای شایع طیور در استان جلوگیری کرد.
دکتر دستور در ادامه اقدامات پیشگیرانه اداره کل دامپزشکی استان مازندران را در جهت جلوگیری از بروز و شیوع برخی از بیماریهای شایع دام و طیور در استان قابل قبول دانست و از پرسنل زحمتکش و خدوم این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین در بازدید از مرکز بررسی بیماریهای طیور دوک در استان مازندران، در جمع پرسنل این آزمایشگاه و اداره طیور مستقر در این مرکز گفت: خوشبختانه کلیه نتایج آزمایشگاهی حاصله از این مرکز در مرکز تشخیص و آزمایشگاه سازمان دامپزشکی کشور نیز مورد تایید قرار گرفته است که این امر نشانه دقت و معتبر بودن آزمایشات انجام شده توسط این مرکز می‌باشد.
 گفتنی است مرکز بررسی بیماریهای طیور در کشور در روستای دوک از بخش کیاکلای شهرستان قائمشهر تنها مرکز بررسی بیماریهای طیور در کشور محسوب می‌گردد که با تجهیز کامل امکانات آزمایشگاهی و رفع مشکل اعتباری می‌تواند کمک بسیار قابل توجهی به صنعت طیور کشور نماید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
0
0
این تصاویر که دکتر مختاری مدیرکل دامپزشکی مازندرانه!!!!!!! استاندار کو عزیز دل برادر؟
م
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
0
اميدوارم در اين مركز از دامپزشكان جوان و مستعد و بيكار استفاده شود
بی نشان
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
0
واقعا که ..... است
نظر شما
ادامه