کد خبر: ۵۳۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - در حالی که به تازگی پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران ، خبر کناره گیری دکتر آل داود از سردبیری فصلنامه جنجالی این تشکل و استعفاء دکتر بیدگلی عضو هیأت مدیره را منتشر کرده بود، به فاصله کوتاهی این خبر را به طور کلی از سایت جامعه دامپزشکان ایران حذف کرد!

این در شرایطی است که از آغاز به کار هیأت مدیره فعلی جامعه دامپزشکان ایران ، فعالیت های دکتر آل داود در قالب فصلنامه جامعه دامپزشکان ایران با انتقاداتی همراه بوده و به دلایل مختلف هم چندین نفر از عضویت در هیأت مدیره جامعه دامپزشکان استعفاء کرده‏اند.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از طرف مدیریت سایت جامعه
|
-
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
0
0
با سلام.
توضیح اینکه لینک هیچ خبری حذف نشده بلکه تنها عنوان کلی جلسات هیات مدیره به اخبار جامعه دامپزشکان ایران تغییر کرده است. http://www.iranva.ir/news/show_detail.asp?id=2116
حکیم مهر
|
-
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از حساسیت و پیگیری شما ، باکس صورتجلسات هیأت مدیره که با تأخیر چند ماهه به تازگی به روز شده بود حذف شده و چند روز نیز عنوان کناره گیری دکتر آل داود و استعفاء عضو هیأت مدیره که پیش از آن با صورتجلسه اخیر مشخص شده بود به برگزاری روز جهانی دامپزشکی تغییر یافته بود که آنهم لینک نداشت و فاقد متن خبر بود که البته اکنون اصلاح شده و جای تقدیر دارد. هر چند باکس صورتجلسات پیشین حذف شده و کماکان به باکس جدید منتقل نگردیده است!
نظر شما
ادامه