کد خبر: ۵۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی برای گسترش خدمات گردشگری خود اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با هتل‌های رضویه و ثامن مشهد نموده است.
صندوق تعاون و رفاه این سازمان برای رفاه حال اعضای خود در سراسر کشور اقدام به انعقاد تفاهم نامه با هتل رضویه مشهد مقدس را نموده است.
از مزایای این هتل نزدیک بودن به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و بازارهای اطراف حرم مطهر می‌باشد.
بر پایه این گزارش هزینه هر نفر برای یک شب اقامت در این هتل همراه با صبحانه مبلغ 000/310 ریال می‌باشد و اعضای محترم این صندوق می‌توانند همه روزه نسبت به رزرو اتاق‌های این هتل از طریق واحد گرشگری اقدام نمایند.
این گزارش می‌افزاید: این صندوق قرارداد مشابهی را با هتل 4 ستاره ثامن مشهد منعقد نموده است.
این هتل با امکانات رفاهی بسیار عالی از قبیل زمین تنیس، فضای سبز مناسب همراه با آلاچیق‌های زیبا، فضایی آرام و بی نظیر با آب و هوائی ییلاقی پذیرای اعضای محترم می‌باشد.
بر اساس این گزارش هزینه هر نفر(بزرگسال) در ایام پیک جهت یک شب اقامت در این هتل همراه با صبحانه مبلغ 000/310 ریال، و در ایام غیر پیک مبلغ 000/230 ریال می‌باشد.
همچنین هزینه هر نفر (کودکان 6 تا 12 سال) در ایام پیک جهت یک شب اقامت در این هتل همراه با صبحانه مبلغ 000/200 و در ایام غیر پیک 000/170 ریال می‌باشد. 
توضیح اینکه منظور از ایام پیک تاریخ 1/4/90 تا 31/6/90 به جزء ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه در ساعات اداری با شماره‌های 61061108،61061127-021 واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه تماس حاصل نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید قدیمی
|
-
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
نحوه دریافت کارت عضویت صندوق رفاه و تعاون و عضو شدن را بگویید
مایل به استفاده از این سفرها هستم
کارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
عضو نظام دامپزشکی استان آذربایجانغربی
نظر شما
ادامه