کد خبر: ۵۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - ساختمان جدید جامعه دامپزشکان که حاصل زحمات هیأت مدیره قبلی این تشکل به ریاست دکتر مطلبی و هیأت مدیره فعلی به ریاست دکتر نبی‎پور است سرانجام پس از چندین سال و صرف هزینه چندصدمیلیونی با دید و بازدید نوروزی دامپزشکان بطور رسمی افتتاح شد.

احداث و افتتاح این ساختمان 5 طبقه ، انتظارات را از جامعه دامپزشکان ایران 5 برابر خواهد کرد و باید منتظر بود تا جامعه دامپزشکان بعنوان قدیمی ترین تشکل غیردولتی دامپزشکی کشورمان با قدمتی بیش از نیم قرن و نماینده انجمن جهانی دامپزشکی در آینده در این 5 طبقه چه خدماتی به اعضاء خود ارائه خواهد داد.

اعضایی که اکنون ارتباط اکثریت آنان با این تشکل قطع شده و حق عضویت خود را نمی‎پردازند!

حضور استاد دکتر احمد شیمی در مراسم دید و بازدید نوروزی جامعه دامپزشکان ایران

استقبال دکتر نبی‎پور رئیس فعلی هیأت مدیره جامعه دامپزشکان از دکتر مطلبی رئیس هیأت مدیره قبلی و عضو مستعفی هیأت مدیره فعلی

 

حکیم مهر به نوبه خود افتتاح این ساختمان که قد رعنای آن موجب افتخار دامپزشکان است را به عموم دامپزشکان تبریک عرض نموده و از زحمات کلیه اعضاء هیأت مدیره قبلی و فعلی جامعه دامپزشکان ایران سپاسگزاری می‎نماید و امیدوار است در آینده شاهد حضور پررنگ‎تر جامعه دامپزشکان در عرصه معرفی حرفه دامپزشکی به جامعه ، خدمت به دامپزشکان و دفاع از حریم حرفه دامپزشکی باشیم.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر علی حسینی
|
-
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
0
خیلی خوشحال شدم که بالاخره شاهد چنین روزی در کارنامه دامپزشکی کشورمان شدیم. امیدوارم روزهای بهتری در انتظار زحمت کشان جامعه دامپزشکان باشد.
می خواستم من باب پیشنهاد، مسئولین جامعه اگر بتوانند دوره های آموزشی - مشاهده ای از نحوه کار و عملکرد جوامع دامپزشکی در اروپا و یا امریکا داشته باشند، تاثیر بسزایی در پیشرفت امور خدماتی و عملکردی جامعه خواهد داشت.
نظر شما
ادامه