کد خبر: ۵۷۳۷

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی که پیش از این خبری درباره لزوم اختصاص 100 درصد درآمد حاصل از واردات گوشت قرمز و مرغ برای انجام تحقیقات کاربردی به منظور قطع واردات و نیل به خودکفایی را ناقص منتشر کرده بود، یک بار دیگر این خبر را بطور کامل منتشر کرد تا شبهه عدم تمایل سازمان دامپزشکی به خودکفایی رفع شود.

متن این خبر که اکنون بطور کامل منتشر شده بدین شرح است :

"نمایندگان مجلس واردکنندگان گوشت و مرغ را موظف به پرداخت عوارض به خزانه داری کل کشور کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 با تصویب بند الحاقی 55 ، وزارت بازرگانی را مکلف کردند به ازای واردات هر کیلوگرم گوشت قرمز مبلغ دو هزار و 500 ریال و هرکیلوگرم گوشت مرغ مبلغ یک هزار ریال از واردکنندگان دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، وزارت بازرگانی مکلف شد مبالغ یادشده را به حسابی که به همین منظور در خزانه داری کشور افتتاح می شود، واریز کند.

در ادامه بررسی بندهای هزینه ای، وکلای مجلس تصویب کردند، معادل 100 درصد از درآمد حاصل از واردات گوشت قرمز و مرغ برای انجام تحقیقات کاربردی به منظور قطع وابستگی به واردات محصولات پروتئینی دامی و نیل به خودکفایی و تولید بهینه محصولات یادشده در اختیار وزارت جها دکشاورزی و بخش تحقیقات کاربردی علوم دامی کل کشور قرار گیرد."

 

پیش از این سه سطر پایانی این خبر در پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی حذف شده بود.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه