کد خبر: ۶۰۳۰

حکیم مهر -انجمن دامپزشکی طیور که با هدف گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه کیفی نیروهای متخصص فعال در دامپزشکی طیور تشکیل شده است، از علاقمندان به عضویت در این انجمن ثبت نام می‌کند.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی در این زمینه نوشت : بهبود بخشیدن به امور آموزشی، پژوهشی، فنی و مشاوره‌ای در زمینه‌های بهداشت و بیماری‌های طیور از دیگر اهداف تشکیل این انجمن است که پس از حدود 2 سال تلاش پیگیر سازمان نظام دامپزشکی ، مجوز اولیه تأسیس آن در اسفندماه سال 88  از سوی دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شد.
آقایان دکتر علی اصغر اکبری، دکتر محمد حسن بزرگمهری فرد، دکتر سید علی پوربخش، دکتر سید مصطفی پیغمبری، دکتر حبیب ا... دادرس، دکتر جمشید رزم یار، دکتر شعبان رحیمی، دکتر مسعودرضا صیفی آباد شاپوری، دکتر منصور میاحی و دکتر حسن نیلی 10 عضو هیأت مؤسس این انجمن می‌باشند.
گفتنی است انجمن علمی دامپزشکی طیور دومین انجمن علمی دامپزشکی پس از "انجمن علمی جراحی دامپزشکی ایران" با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
علاقمندان به عضویت در این انجمن می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61061116-021 تماس حاصل نموده و یا با مطالعه اساسنامه انجمن نسبت به تکمیل فرم عضویت و ارسال آن به شماره فکس 66494104-021 و یا پست الکترونیکی به آدرس Iranian.vet.poultry.assoc@gmail.com اقدام نمایند.

 

اساسنامه انجمن را با کلیک از اینجا و فرم ثبت نام را هم با کلیک از اینجا دریافت و مشاهده نمایید.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه