کد خبر: ۶۱۷۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
از ابتدای انتصاب دکتر قدکچی به معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی زمزمه‎هایی مبنی بر ریاست وی بر مؤسسه رازی به گوش می‎رسید / وی با 24 سال سابقه کار ، عضویت هیئت علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی ، 7 سال مدیریت موسسه رازی شعبه مشهد و 3 سال نیز معاونت تولید این موسسه را در کارنامه فعالیت خود دارد...

حکیم مهردکتر هادی قدکچی که اواسط زمستان سال گذشته بجای دکتر چرخکار به معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی منصوب شده بود با گذشت کمتر از 6 ماه از پذیرش این مسئولیت به اتاق ریاست مؤسسه واکسن و سرم‎سازی رازی رفت.

 

 دکتر قدکچی

 

در مراسمی که صبح چهارشنبه هشتم تیرماه سالجاری در محل مؤسسه رازی با حضور دکتر پرهمت معاون وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مدیران وزارت جهاد کشاورزی و اعضاء هیأت علمی آن مؤسسه برگزار شد ، دکتر دلیمی پس از 5 سال ریاست، سکان هدایت این مؤسسه را به دکتر هادی فامیل قدکچی سپرد.

این در حالی است که از ابتدای انتصاب دکتر قدکچی به معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی زمزمه‎هایی مبنی بر ریاست وی بر مؤسسه رازی به گوش می‎رسید.

پرهمت معاون وزیر و رئیس سازمان تات، وجود موسسه رازی را از برترین توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران دانست و لزوم حمایت وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.
وی لزوم اصلاح ساختار در فرآیند و رویه های فعالیت های موسسه را از ضروریات دانست و حرکت به سمت تولید علم و فناوری را در موسسه رازی خواستار شد.

پرهمت استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در امر تولید واکسنهای موسسه را یک ضرورت دانست و گفت : " موسسه باید بتواند برای تولید از ظرفیت و توانمندی های بخش خصوصی در امر تولید استفاده کند."
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: موسسه رازی نباید یارانه محصولات تولیدی را به مصرف کننده بپردازد و در قیمت‎های تمام شده اعمال کند و این امر باید توسط دولت و سازمانهای حمایتی از مصرف کنندگان انجام شود تا موسسه بتواند در امر اعتبارات و بودجه مستقل و بطور خود گردان اداره شود.

 

راست به چپ : دکتر قدکچی و دکتر دلیمی سرپرست جدید و رئیس قدیم مؤسسه رازی


در بخش دیگری از این مراسم دکتر پایکاری معاون موسسه رازی از طرف کارکنان، مدیران و اعضاء هیئت علمی این موسسه از زحمات دکتر دلیمی در مدت ریاست بر موسسه رازی تقدیر کرد.

دکتر هادی فامیل قدکچی سرپرست جدید موسسه رازی نیز در سخنانی کوتاه بر جدیت در ادامه فعالیتهای قبلی تاکید کرد و از تمامی کارکنان، مدیران و اعضاء هیئت علمی موسسه خواست برای اعتلای موسسه رازی بیش از پیش تلاش کنند.


گفتنی است دکتر قدکچی با 24 سال سابقه کار ، عضویت هیئت علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی ، 7 سال مدیریت موسسه رازی شعبه مشهد و 3 سال نیز معاونت تولید این موسسه را در کارنامه فعالیت خود دارد.

وی دارای مدرک دکترای تخصصی (PhD) در زمینه بهداشت و بیماری‌های طیور است.

 

حکیم مهر ضمن تبریک به سرپرست جدید موسسه رازی از درگاه خداوند متعال برای وی توفیق خدمت مسئلت می‎نماید و امیدوار است مسئولیت‏های مهمی نظیر معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی که باید از ثبات مدیریتی برخوردار باشد دستخوش تغییرات متعدد نشود و کاربری آن منحصر به سکویی برای صعود به مسئولیت‎های بالاتر نگردد!

 

 

انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ا.
|
-
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
مسئولین زیربط در تغییر و تحویل مدیریتی موسسه رازی، انصافاٌ کوتاهی کردند. این تغییر و تحویل باید چهار سال قبل انجام می گرفت، و امید وارم این تغییر و تحویل بصورت صد در صدی در حوزه مدیریت اعمال شود. در واقع دکتر قدکچی سرپرست ...... به نام موسسه رازی شد.
دکتر.
|
-
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
بابا .....!!!!بابا .......!!!! حالا ........................................ سازمان دامپزشکی و موسسه رازی ...................
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
نمی دانم موسسه رازی چقدر از حضور جناب دکتر قدکچی سود خواهد کرد، اما مطمئن هستم که معاونت 6 ماهه بر مهمترین معاونت سازمان دامپزشکی، یعنی عدم ثبات مدیریت و کوچک شمردن بهداشت عمومی در سازمان دامپزشکی. امیدوارم جناب دکتر دستور ثبات مدیریتی را به معاونت بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی برگردانند.
دانش آموخته دامپزشکی
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
با توجه به شناخت کامل آقای دکتر قدکچی از موسسه رازی چه در سطوح صف (مشکلات برنامه تولید محصولات بیولوژیک موسسه ) و نیز شناخت (ستادهای این موسسه در کرج و مراکز شهرستان ) و همچنین تجربه ارزشمند شان در سازمان دامپزشکی کشور و به تبع آن تعامل و همفکری ایشان با ریاست محترم سازمان دامپزشکی موجب هم افزایی و تجمیع توان این دو مرکز مهم وتاثیر گذار دامپزشکی در بهبود نقش خدمات دامپزشکی در کشور در تامین سلامت دامی و بهداشت عمومی گردد. با آرزوی توفیق تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
اجازه تبادل افکار بدهید
|
-
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم حذف برخی از قسمت های کامنت ها ربطی به نظر حکیم مهر ندارد و تاکنون نظرات بسیاری در مخالفت با حکیم مهر و حتی به نحو شدیدتر در تضاد و توهین با حکیم مهر هم منتشر شده است. لیکن ایراد اتهام یا توهین به مسئولین کشورمان از نظر قانونی و مهمتر از آن از نظر اخلاقی درست نیست و در صورتی که معتقد به تخلف یا کار نادرستی از سوی مسئولین هستیم می توان در مراجع ذیصلاح قضایی مطرح نمود و لذا به این دلیل برخی اوقات جسارتاً مجبور به تعدیل برخی کامنتها هستیم. با تشکر از بازدید و اظهار نظرتان - حکیم مهر

آقای {دکتر} دباغ البته حکیم مهر هر چی مخالف نظرش باشه رو حذف می کنه چون معتقده انتقاد حق مردمه! و همه باید بجز خودش ظرفیت پذیرششو بالا ببرند . اما برادر آقای دکتر دستور کدوم ثبات رو برگردونه؟ ............. هر بیماری تو این مملکت میاد از یه در میاد تخریب میکنه از اون در می ره و شما هم هیچ کاری نمی کنید..........................
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
با سلام
امیدوارم دکتر قدکچی عزیز بتواند با تجربه و درایت روح پاکی به کالبد پیر و .... این موسسه مخصوصا در حوزه های مالی و کابینه ریاست(حوزه ریاست) بدمد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
با سلام
آقای دکتر قدکچی یک یا علی می خواهد برای ....... که خدمت به این مردم با استفاده بهینه از نیروهای دلسوز موسسه(چه در سطح علمی و مالی) به دنبال آن می باشد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
بسمه تعالی
ریاست محترم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
با سلام
طی این حکم به شما ماموریت داده می شود با استعانت از پروردگار متعال در راستای بازگرداندن حقوق پایمال شده بعضی از اعضای زحمت کش علمی که همانا پیشرفت موسسه و ایران را در پی خواهد داشت تلاش نموده و گول ظواهر ............... نخورید.
موفق باشید
مردم شریف ایران
كمال
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
با توجه به شناختي كه از دكتر قدكچي در طول معاونت ايشان در سازمان پيدا كردم بنظرم خوش بحال موسسه شد وافسوس براي سازمان،چون حركت هاي روبه جلويي را در سازمان شروع كرده و بعضا به نتيجه رسانده بود. مثل طرح راه اندازي كلينيك هاي مرجع كه انصافا جرات و جسارت ميخواست و.... كارشناس هاي سازمان هم در حوزه ايشان روحيه خوبي پيدا كرده بودند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
باسلام وتبریک به آقای دکتر قدکچی به عنوان رئیس موسسه رازی ................استدعا داریم جهت تغییر در ......... و بعضی از ...... شعبه ها که با ........... افرادفامیل آشنا سر کار اوردن-ادعای دروغین نسبت به صرفه جویی دربیت المال -تهمت ناروا زدن به دیگران وحتی مسولین قبل ازخود امیدوارم با تدبیر ودرایت واقه بینانه شما این مهم تحقق یابد وبا آرزو ی موقییت برای شما والسلام.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
0
باسلام مدیر حکیم مهر عنایت فرمایید نظرات بدونه سانسور درسایت قرار گیرد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
0
جناب دکترقدکچی با عرض خدا قوت موارد زیر رامورد توجه و نبایدگول ظواهر بعضی ........... را خورد. ........... بخود نشان میداد و آخر تو زرد از آب درآمد.وبا بعضی از ........ بده بستون زدن حکم در نبود معاون بر نامه ریزی وپشتیبانی را ذاشتند عجله کنند قبل از تائیدیه سازمان تات.باتشکر.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
0
مدیریت محترم حکیم مهر
با سلام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی(هر چند با سانسور) مطالب که مطمئنا باعث آرام شدن دل خیلی ها می شود اگر امکان دارد شرایطی را مهیا کنید که مطالب با ایمیل افراد(مثلا دکتر قدکچی عزیز و {دکتر} دلیمی..برسد تا این مدیران از نقطه نظرات آگاه شوند.شاید آگاه تر عمل کنند.
ر.
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
0
انشا الله مبارك است ولي از دكتر دستور مي پرسم واقعا ارزش سازمان دامپزشكي تا اين حد است كه براي ............حدود 6 ماه يك معاونت سازمان دامپزشكي را به .................. ...........؟ موج جديد انفلونزا در زمان ايشان اوج گرفت ا................... همانطور كه دكتر اراسب دباغ فرمودند زهي تاسف براي دامپزشكي كشور ...............................
ایرانی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
0
0
امیدوارم در موسسه انتصاب های رفیق بازی صورت نگیرد
م.
|
-
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
ضمن تبریک به دکتر قدکچی ریاست جدید موسسه رازی جای بسی تاسف است که این تغییر بسیار دیر در موسسه رازی صورت گرفت. ....... به حاشیه راندن اعضای علمی موسسه ............................ خسارات جبران ناپذیری .. به موسسه و بهداشت و سلامت کشور زد و سوالی که باقیست اینست که حتما میبایست ......... تا مسئولین به فکر تغییر .... باشند. جای بسی تاسف است.
نظر شما
ادامه