کد خبر: ۶۴۸۸۶

صاحب مار پیتون که یک موش زنده را برای حیوان خانگی اش به قفس آن انداخته بود ضمن ثبت تصاویری از بلعیده شدن موش، این صحنه را ناراحت کننده توصیف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دزول فیکری»، صاحب مار پیتون از اندونزی، این تصاویر را از حیوان خانگی خود در حال تغذیه با موش های زنده ثبت کرده است. این مرد 48 ساله موش را به داخل قفس مار پیتون انداخت و تا کامل بلعیده شدن موش توسط مار، از این مراحل تصویربرداری و منتشر کرد. این طعمه درحالی در لحظات اخر عمرش دست‌هایش را دراز کرد انگار که درخواست کمک دارد. اما مار در عرض چند دقیقه او را کامل در خود می‌پیچد.

در حالی که پیتون ها می توانند غذاهای یخ زده هم بخورند اما بیشتر آن‌ها فقط طعمه های زنده‌ای می خورند که خودشان آن را کشته اند، در واقع شاید بتوان گفت شکار و بلعیدن یک موجود زنده برایشان لذت بیشتری دارد، از این رو صاحب آن نیز طعمه زنده حیوان خانگی خود داد. وی گفت: "اگرچه از گرفتن این عکس ها خوشحال و هیجان زده شدم، اما وقتی موش را در آخرین لحظات مشغول مبارزه دیدم، برای من بسیار ناراحت کننده بود."

مار پیتون با کشتن موش، اقدام به خوردن کامل جونده کرد. اکثر مارها وقتی یک طعمه کامل را میخورند دیگر نیازی به تغذیه مجدد برای هفته ها یا گاهی ماه‌ها ندارند.

 

 

نظر شما
ادامه