کد خبر: ۶۵۹۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان همدان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات «مهندس وحید توتونچیان»، وی را بعنوان مسئول حراست منصوب و طی ابلاغی «مهندس علی ملکی» را با حفظ سمت بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان همدان منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان طی ابلاغی «مهندس علی ملکی» را با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان همدان منصوب کرد و از زحمات ارزشمند مهندس وحید توتونچیان در طول دوران تصدی این پست تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است مهندس علی ملکی پیش از مسئولیت ریاست اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان همدان را برعهده داشت.

در متن این احکام بصورت جداگانه آمده است:

همکار گرامی جناب آقای مهندس علی ملکی

سلام علیکم

بااحترام، باتوجه سوابق و تجربه مفید جنابعالی، بموجب این ابلاغ با حفظ سمت از مورخ 1400/06/14به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان همدان" منصوب می شوید.

امیداست با اتکاء به عنایات خداوند متعال با همیاری و همفکری سایر همکاران و بکارگیری و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمانهای سازمان متبوع در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

دکتر محمودرضا رسولی

مدیرکل دامپزشکی استان همدان

همکار گرامی جناب آقای وحید توتونچیان

سلام علیکم

بااحترام، ضمن موافقت با درخواست استعفای جنابعالی و قدردانی از زحمات شما در دروان تصدی معاون توسعه مدیریت و منابع و پیرو ابلاغ سرپرستی حراست، بدینوسیله جنابعالی از مورخ 1400/06/09 بعنوان "مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان همدان" منصوب می گردید. امیداست بااتکال به خداوند متعال تحت توجهات حضرت بقیه الله العظم (عج) در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر محمودرضا رسولی

مدیرکل دامپزشکی استان همدان

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
7
سلام وقت بخیر ، از عنوان مهندس برای افرادی که در مدرک دانشگاهی آنها این عنوان قید نشده است، جدا خودداری کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
هرچی لیسانس هست را نمی دونم چرا در دامپزشکی مهندس می گویند .............. ، اخه کجای لیسانس ... شما نوشته مهندسی !!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
2
0
درود بر مدیر کل محترم دامپزشکی استان همدان بخاطر بررسی و آنالیز دقیقشون با کوله باری از تجربه جوان‌گرایی می‌کنند و بخاطر انتصاب شایسته فرد باتجربه و بااخلاق آقای ملکی باید به ایشون دستمریزاد گفت و همچنین خداقوت به مهندس توتونچیان بابت زحمات بی دریغ ایشون در طول دوران تصدی این پست که این بزرگوار هم واقعا واقعا پرتلاش بوده و هستند.
نظر شما
ادامه